DZODZO: Sídliště mnohem spíš vyřeší nabíječky v lampách.
Vodík je, jak píše
MINER: řešení nejvíc pro letadla (na který jsou baterky těžký), pro trucky (který by těch baterek potřebovaly strašně moc, pokud mají dojet daleko, a dobíjení po cestě je neřešitelný) a případně pro ty auta, který jezdí primárně dlouhý cesty.
Jako ředitelskej služebák používanej pro cesty po dálnici mezi Mnichovem, Berlínem a Kolínem bude dávat smysl vodíkový auto, protože elektrický to naráz neujede a čekání na nabíječkách je nesmysl. Ale to jsou poměrně nezvyklý situace.
Jediný další, kdy může vodík dávat smysl, je kdyby se podařilo najít nějakou efektivní cestu, jak ho vyrobit bez výroby elektřiny, třeba tepelnej solární rozklad vody nebo něco. Tam by pak nemusela vadit nízká účinnost.