DZODZO:
1) Je to konkurence pro Teslu, tedy to cílí na geeky, který preferujou futuristickej vzhled před ergonomií.
2) To, že je auto drahý, ještě neznamená, že výrobce nepotřebuje šetřit. Na vývoji a přípravě výroby auta patřej mezi nejdražší věci právě "drobnosti" jako jsou tlačítka, světla, kličky u dveří a podobně.
Proto bylo ještě poměrně nedávno třeba dost běžný, že superdrahý supersporty měly takovýhle díly z jinejch aut. Třeba McLaren F1, ve svý době nejdražší auto světa, měl zadní světla z nějakýho autobusu.
Ostatně třeba Tesla Model S měla všechny přepínače uvnitř z Mercedesu.
A Lucid bude na začátku relativně malosériová věc, pokud to vůbec začnou vyrábět.
Ale bude to kombinace.
Jinak pokud pořád nechápeš, proč jsou na některý funkce zásadní tlačítka, tak si běž zkusit nějaký auto co má všechno dotykový a potom nějaký dobře vymyšlený s kombinovaným systémem – ideálně Mercedes, Audi nebo BMW.
Ostatně něco může vypovídat i fakt, že třeba VW, Seat a Škoda má čistě dotykový infotainmenty, zatímco Audi (stejnej koncern, dražší značka) má MMI s kolečkem a tlačítkama na středovým tunelu.