COMODOR_FALKON: Teď k reálný argumentaci.
Máš to pomotaný. Nedokážeš totiž rozlišit "petrolheada", kterej zavrhuje elektromobilitu z principu (takovej tady žádnej není, mezi petrolheadama jsem já vnímanej jako téměř elektrofanatik) od člověka, kterej má s danou věcí nějaký reálný zkušenosti a poukazuje nejen na výhody, ale i na nevýhody nějaký technologie.
Třeba když ajťácký autista (ne, nejsi technomancer, na to víš o technologiích moc velký hovno, a vím, že nejsi ajťák, ale máš ten mindset. akorát teda "vylepšenej" o to, že technologiím vůbec nerozumíš) tvrdí, že elektromobil s udávaným dojezdem 200 km může používat vlastně každej, protože lidi nejezděj dál než 200 km a to, že by takový auto reálně nemuselo ujet 200 km je nesmysl, protože ajťácký autista si to přečetl v tabulce a tak má pravdu, zatímco motoristický novinář je zkurvený petrolhead a zjistil to tak, že s tím autem jezdil, takže samozřejmě nemá pravdu, protože tabulka je víc než realita.
Navíc potom ajťácký autista začíná svoje debilní ranty i na základě toho, že člověk znalý daných technologií poukázal na to, že řešit flašku od oleje v rámci ekologický stopy auta je kravina.
Vtipný je, že já jsem tím nemyslel vůbec nic dalšího, neříkal jsem, že elektromobil má větší ekologickou stopu nebo že naftový auto je hrozně eko. Jen jsem konstatoval, že v rámci milionu věcí, jakými auto ovlivňuje životní prostředí, je ekologická stopa flašky od oleje zanedbatelná třeba s ekologickou stopou otevřenýho okýnka a přibližně srovnatelná s ekologickou stopou kelímků od kafe, který jsi vypil když se elektromobil nabíjel...