MINER: No jasně, tak problém je už v tom, že FSD není odborný termín, ale marketingové označení Tesly, takže to znamená, cokoliv řeknou, že to znamená :) Jinak, z odborného hlediska, Conditional Self Driving neexistuje, je to definované jako Conditional Driving Automation a místo FSD se řeší, jestli systém zvládá DDT. Ve chvíli, kdy ano a to i za předpokladu, že je to jen po omezenou dobu, nebo za určitých podmínek, považuje se systém za ADS (Automated Driving System). To, že tomu v Tesle říkají FSD a ne třeba Autonomous Self-Driving nebude náhoda. Ta auta se za určitých podmínek nejspíš brzy dokáží sama řídit, ale autonomní nebudou.
COMODOR_FALKON: Pořád řešíš akorát schopnost detekovat, ne pochopit situaci, aby na ni mohl systém adekvátně reagovat (jinak, než bržděním, nebo úhybným manévrem). To, že systém dokáže rozeznat objekt a směr jeho pohybu neznamená, že dokáže pochopit, co se děje. Já už nevím, jak ti to mám vysvětlit :)
DZODZO: Jako, konkrétně popelářské auto a situaci vyvážení popelnic, by asi nebyl zas takový problém systém naučit. Ale vysvětlit, která random zásobovací dodávka zrovna zastavila před hospodou a vyhazuje sudy a která jen stojí před křižovatkou, už bude o dost komplikovanější. Jinak, k tomu vyhodnocování pro vyšší levely autonomie bude asi muset docházet on-board a bez externích vstupů různých signálů, protože ve chvíli, kdy by něco z tohohle vypadlo, paralyzuje to dopravu jako celek. Věci jako Car2X můžou hodně pomoct a zlepšit, ale v tuhle chvíli moc nevěřím, že by na takové bázi mohla globálně fungovat pozemní doprava.