• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JYRKA: co firme brani dat zamestnancovi firemnu kartu na nabijacky?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    JAZZZ: Vis co chybi? Kdyz mas naftaka, tak tankujes a platis CCS kartou.
    Elektrinu si plati kazdy ze sveho a pro mnoho lidi je to neprekonatelny problem.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    JAZZZ: na firmu, co ti něco koupí jentak uvěřím, až jí jednou potkám... to je jak s mobilama, za usoplenou desítku si najednou 90% manažerů myslí, že ti konečně může volat i v deset večer.
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    OMNIHASH: taky nemyslim, ze Siemens potreboval usetrit na pitomem kabelu a byla za tim nejaka uslechtila myslenka, jak budovat engagement zamestnancu pro environment, kdyz jim firma koupit suprzeleny auticko i na osobni vyuziti.

    ja osobne kdybych mel hybrid, tak jezdim vzdycky nejdriv na elektrinu, ale proste to ukazuje, ze pokud to lidi nekupujou z presvedceni, ale dostanou to z firmy, befelem od statu, nebo proste kvuli statusu a machrovani, tak ta zelenost muze byt spis zaporna.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    JAZZZ: tak málokdo tolik žije svojí prací, aby si ze svýho upgradoval firemní lopatu. Když sem viděl kolegu s platem 40K čistýho plus, co zvládnul tejden zkoumat a vyřizovat firemní procesy, na jejichž konci mu DPD doručilo jednu sešívačku, tak představa, jak si zaměstnanec za svý kupuje nějakej nabíjecí kabel za desítku... há há!
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: iphone 12 sa tiez predava bez chargeru a predavaju ti to ako "inovaci"
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    mrzi me ze je to zas o tesle, ale ostatni holt jen pricmrndavaj a nic moc novyho neuvadej

    Tesla battery researcher shows new test results pointing to batteries lasting over 2 million miles - Electrek
    https://electrek.co/2020/10/18/tesla-battery-test-results-over-2-million-miles/amp/

    A Tesla battery researcher showed updated test results pointing to batteries lasting over 15,000 cycles or the equivalent of over 2 million miles (3.5 million km) in an electric car.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Třeba o sto kilo, možná ani ne. Na spotřebu to má vliv asi jako jestli jedeš v jednom nebo ve dvou.
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    MINER: tohle je insider info od exšéfky sustainability, takže bych jí věřil. tam toho takhle uhozeně funguje víc.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: ale předpokládám, že jsou mnohem větši a tudíž těžší než u full hybridu ne?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JAZZZ: Tak ony baterky u PHEV nejsou zbytečná zátěž, furt to jezdí jako hybrid a tudíž úsporněji.

    Ale jinak přesně takhle to dělá velká část majitelů.
    KEB
    KEB --- ---
    MRAKY: ne, ale šéfové jsou všude úplně stejní. Ten náš je taky schopný ušetřit pět korun, aby ho to ve finále stálo stovku.
    KEB
    KEB --- ---
    MINER: já jsem asi nepochopil co jsi tím chtěl říct... Nicméně na autobibli (nejem si jistý) také psali, že si ty kabely musí lidi dokupovat zvlášt. Což je jako koupit si rádio bez sítového kabelu.
    MINER
    MINER --- ---
    KEB: Však… Přece to říkala známá… No i když to úplně není známá, ale známá známý… ale stejně je to pravda…
    Všichni máme rádi historky a obzvláště historky o autistech a proto se tak dobře šíří.
    Dovedu si představit vesmír, kde se to stane, ale pravděpodobnější v našem vesmíru mi přijde, že to někdo šíří, protože mu to přijde zábavný.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: ale vsak u bmw je vsetko za priplatok, to same koncern, mozes mat co chces ale za priplatok
    KEB
    KEB --- ---
    MINER: mě spíš zaráží že to není součástí balení, když to auto stojí balík.
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    MINER: pracoval jsi nekdy v korporatu ?
    MINER
    MINER --- ---
    JAZZZ: nekoupili kabely za stovky k autům za desetitisíce? To zní hoaxovitě…
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    k tomu mám docela vtipnou historku z nizozemského Siemensu. v rámci suprcool go green iniciativy koupili manažerům firemní hybridy. nekoupili jim ale nabíjecí kabely a ty byly v té době docela mastné v řádu stovek eur. ty ať si prý koupí sami. po dvou letech zjistili, že to udělal jen jeden člověk a ti ostatní prostě jezdili na benzín a vozili sebou zbytečnou zátěž
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    JIMIQ: mohli by jim platit i za to, aby používali blinkry :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam