ABS: U nás by to kvůli požadavkům na bezpečnost nejspíš stálo tak 150-200 tisíc, což je za věc, která není použitelná jako plnohodnotný auto, šíleně moc.
V Číně se tyhle věci prodávají jednak díky nižším legislativním požadavkům, druhak díky tomu, co říkáš (lidi z měst nejezdí mimo ty města moc autem) a pak díky tomu, že obrovská část zákazníků jsou furt "prvokupci" a nejsou tudíž zvyklí na normální auta.
Plus poměrně zásadní věc, kterou si spousta lidí možná neuvědomuje – tím, že počet aut v Číně roste geometrickou řadou, není tam zdaleka tak významný trh s ojetinama.
Evropan tě s něčím takovým pošle do hajzlu, protože buďto auto opravdu potřebuje a v tom případě je pro něj takováhle věc k ničemu, nebo ho potřebuje občas a v tom případě si koupí ojetý. Situace, kdy by se někomu vyplatilo jezdit takovouhle mrchou třeba do práce a na nákupy a doma mít druhý auto, je extrémně vzácná, protože většinou je prostě výhodnější nekupovat druhý auto a jezdit všude tím dieselovým kombíkem co už má.