MINER: Na podvozku třeba ramena, čepy, tyčky řízení atd. Zkus jezdit moderním autem, který není offroad, po Praze, a budeš něco měnit tak co 20 000 km. Třeba Jaguara jsem před dvěma rokama a 12 000 km kupoval s podvozkem v téměř perfektním stavu, minimálně jedno rameno na přední nápravě už je v hajzlu. Jakmile máš složitější nápravy než tuhou vpředu i vzadu, tak tam podvozek obsahu strašnou spoustu věcí, který vymlátíš.
Jestli jsi na Citroenu nic neměnil 200 000 km, tak je to buďto tím, že jezdíš po ultrahladkejch cestách, nebo ten podvozek reálně byl v háji, ale díky hydropneumatice jsi to nevnímal, nebo ho hydro uchránilo. Ale na něčem jako je Octavia (a tím pádem i její elektrický ekvivalenty na stejný platformě) máš docela jistotu, že před 100 kkm budeš něco měnit.
A běžnej servis, kterej potká průměrného, často dokonce prvního, majitele, jsou právě věci jako "přestalo chodit elektrický zavírání dveří", "odešla řídící jednotka světel", kdejaká kravina takovýho typu.
Plus teda na Teslách co mají větší nájezd je poměrně běžný třeba "odešla zadní hnací jednotka, kompletní výměna" a tak.