DZODZO: Ale to je právě ten problém, že s Teslou MUSÍŠ jezdit do autorizáku. Nejde to jinak. Tesla nedodává díly, neuvolňuje podklady pro aftermarket výrobu dílů, snaží se i omezit neautorizovaný zásahy do aut a rozhodovat i po koupi o tom, co si do něj můžeš nainstalovat.
Navíc to jejich slavný "plynulý zavádění upgradů" znamená, že nikdo mimo autorizovanej servis nebude vědět, jakej díl do jakýho auta patří.
Proto bych si Teslu nekoupil, protože jestli se tohle nezmění, tak desetiletá Tesla bude ve strašný nevýhodě proti desetiletýmu elektrickýmu VW nebo Fordu.
Koupil by sis svoji Mazdu, kdybys věděl, že cokoliv se s tím stane, tak MUSÍŠ do autorizáku? Respektive že alternativa bude nějakej týpek co jailbreaknul počítačovej systém v Tesle a pokoutně rozebírá bouraný kusy, ale že nový díly asi neseženeš?
Když je tvoje alternativa nový BMW nebo Porsche, tak ti je tohle jedno, až budeš kupovat desetiletou Teslu za 300 tisíc, tak ti bude fakt, že pokud na tom něco zdechne, budeš platit práci v autorizáku, dost odrazující.