DAN_F: Vidíš, tenhle detail mi nedošel.
Nicméně ten Jag tuším ani nemá express-down na všech oknech, a tam je to jen o mikrospínači navíc.
A taky je to pořád o tom, že 24 USD na auto může být pro výrobce auta za 3 miliony pořád neřešitelnej problém.
Tady si očividně někteří myslí, že si výrobce může vesele házet tisícovkama, dyť to auto přece stojí statisíce/miliony.
Takovým bych připomněl slavný interní memo Fordu, který rozebíralo výhodnost a nevýhodnost dvou řešení problému s palivovým systémem.
Jeden byl udělat úpravy za asi 13 dolarů (v 70. letech, na dnešní peníze tak 130 dolarů).
Druhá varianta byla je neudělat a řešit až následky formou mimosoudních vyrovnání.
Zvolili samozřejmě tu druhou variantu.
Ty mimosoudní vyrovnání byly za uhořelý lidi.
Třináct dolarů na auto je dost velká částka na to, aby ani riziko, že to auto při nárazu zezadu začne hořet a upálí posádku, nemuselo být dostačující k tomu, aby se utratila.