DZODZO: Hele četls ten článek? To není o vychvalování baterek ale o tom, že zbytek auta je udělanej nahovno a kolem těch baterek se rozpadne...
Rozdíl mezi éčkovým Mercedesem a Modelem S tudíž není v tom, že by v Mercedesu baterky vydržely míň, ale v tom, že z Mercedesu po 300 tisících kilometrů nezačnou opadávat věci, takže má šanci se dožít smrti baterek.
"Známá jsou videa některých uživatelů, na nichž srovnávají spáry karosářských dílů, jejichž velikost se pohybuje od několika milimetrů až po centimetry. Luxus ně nepůsobí ani některé detaily v interiéru, které by pasovaly spíše do desetkrát levnějších dacií. Další trable měly na svědomí třeba nefunkční elektrické kliky. Zejména u starších exemplářů dělala neplechu panoramatická střecha, kterou v kalifornském Fremontu pořádně nespasovali s karoserií. Okno tak může povrzávat, v horším případě pak propouští vodu. Zkrátka jestli vám má něco prohlubovat vrásky na čele, nebude to akumulátor ani elektromotor."