MINER: Motáš dvě věci dohromady.
Waymo má geofencovanej level 4, ale ty auta neprodává a oficiálně je to testování.
Ta Honda má negeofencovanej Level 3 použitelnej třeba na dálnici.
Tesla má sice funkcema pokročilejší, ale jinak stále Level 2 systém.
Level 3 pro dálniční použití technicky umí i pár dalších značek, ale všechny jsou pokud vím zatím reálně Level 2, protože ti to auto nedovolí neřídit. Všechny tyhle auta musí mít kameru na ksicht nebo senzor na volant, a když zjistí že neřídíš, začnou řvát.
Ta Honda tě nechá nedržet volant/nekoukat na silnici.
Pořád to je ale jen asistent řidiče a ne autonomie, protože musíš být v řádu sekund připravenej reagovat. Což reálně znamená, že musíš na tu silnici čumět, jinak je to nebezpečný.
Spousta lidí považuje tenhle typ Level 3 systémů za nebezpečnou hovadinu, protože člověk není stavěnej na to, aby se náhle zorientoval v nečekaný situaci. Level 2 má podobnej problém, protože lidi stejně tak nejsou stavěný na to, aby dlouhodobě udrželi pozornost při sledování něčeho, v čem nemusí být aktivní.