MINER: Já neřešil to, že nemá Waymo vlastní auto, ale že nemá produkt dostupnej na trhu.
Jinak ta Honda a to Waymo představují každý krok na jiný cestě k prvnímu reálnýmu využití autonomie.
Waymo je relativně blízko k tomu, aby se daly komerčně nabídnout level 5 autonomní taxíky, který nebudou mít vůbec řidiče, ale budou geofencovaný a budou jezdit pomalu – což řeší velkou část problémů s plnou autonomií, protože geofencovaný město je snazší "znát" a nízká rychlost zjednodušuje reakce (ve 40 km/h vyřešíš téměř jakejkoliv problém tím, že prostě zastavíš, ve 120 km/h musíš vybírat z mnohem víc možností).
Ta Honda je velmi blízko k tomu, nabídnout auto, který bude umět autonomně jet po dálnici (kde sice jedeš rychle, ale pořád je to jednoduchý prostředí, všechny auta jedou stejným směrem, nejsou tam chodci, křižovatky atd.).
To, co je opravdu těžký a bude to dlouho trvat, je Level 5 bez geofencingu, kdy si musíš poradit třeba s okreskou třetí třídy bez čar na krajnicích, za hustý mlhy a deště, a mít řešení na jakoukoliv situaci.