JIMIQ: Mýlíš se určitě, podle toho článku.
Bude to na zmenšený platformě MEB s osekanou baterkou (max 45 kWh znamená, že dojezd 300 km WLTP když to hodně dobře půjde), protože větší se tam jednak nevejde rozměrově a druhak finančně.
A i podle článku to má být ekvivalent Seatu Arona, čili u nás Škody Kamiq (alias vyšší Scala). Takže ještě o něco větší než Fabia, která je o třídu větší než Citigo.
To by znamenalo, že to auto bude při ceně 520 tisíc korun bylo cca o 100 tisíc dražší než benzínová Arona nebo Kamiq, při dnešních cenách. V cenách roku 2025 už to bude nejspíš tak o 50 tisíc, protože cenu spalovacích aut zvýší ekopokuty a Euro 7, který tou dobou už tuším začne platit.
Ale je pořád otázka, jestli to bude za tu cenu mít těch 45 kWh, podle mě nebude a základ bude třeba 33 kWh nebo tak něco. Což z toho dělá auto čistě do města...