Abych tak nějak shrnul důvod nepochopení mezi místní bandou městských autistů a reálným světem. Podívejte se na tenhle odkaz:
Dacia Sandero SCe 54kW/73k Arctica - Sauto.cz
https://www.sauto.cz/osobni/detail/dacia/sandero/19010995?goFrom=list
To, co vidíte, je Dacia Sandero. Je to nejlevnější auto, který se dneska dá koupit. Je to vlastně docela krám, má to litrovej tříválec bez turba, moc to nejede, nemá to žádnou výbavu a je to lacině udělaný.
Ale má to několik pozoruhodných vlastností, kterýma se to odlišuje od lacinýho čínskýho elektromobilu, kterej by s dovozem a daněma stál ve velmi optimistickým případě o čtvrtinu méně:
– Uvnitř je prostor pro čtyři dospělé lidi, kteří se usadí tak, že ani po ujetí několika set kilometrů nebudou potřebovat zákrok chiropraktika.
– V nouzi lze dokonce přepravovat pět lidí (pořád ve větším komfortu než čtyři v tý čínský piksle).
– Vzadu je prostor pro zavazadla, kam můžeš například uložit několik bas piv, aniž bys musel obětovat místa pro cestující.
– V případě sklopení zadních sedadel lze přepravovat dokonce třeba jízdní kolo nebo dřevo na zátop.
– Pod kapotou se nachází motor 1.0 SCe, což je sice hroznej krám, ale umožňuje několik pozoruhodných věcí. Například dovolí vozu dosáhonut maximální rychlosti 158 km/h a umožňuje tak s určitou rezervou pohyb po dálnici povolenou rychlostí. Díky výkonu 73 koní, což je přibližně 4x víc než má ten čínskej šmejd, umožňuje provádění vysoce dynamických manévrů, jako je například předjetí Avie.
– Onen motor je poháněn benzínem, uloženým v palivové nádrži, kam se tento benzín dá nalít hrdlem. Hrdlem lze natankovat plnou kapacitu 50 litrů, což úspornému řidiči stačí na přibližně 700 kilometrů, za asi 5 minut.
– Vůz je vybaven moderními bezpečnostními technologiemi jako je ABS, ESP nebo airbagy (tuším šest).
– Vůz je vybaven topením a klimatizací, jejichž použití nemá žádný významný vliv na dojezd.
– Vůz je vyroben Rumuny, což sice není moc dobré, ale ve srovnání s vozem vyrobeným levnými Číňany ho to dělá po stránce kvality zpracování o něco bližším Mercedesu než tomu čínskýmu sráči.
Ty tady tvrdíš, že srovnatelnou alternativou je věc, do které se vejdou dva lidi místo čtyř (plus dvě děti nebo dva jedinci po mnohočetné amputaci končetin), nemá víceméně žádný kufr, není schopná ani dosáhnout dálniční rychlosti, nemá dost výkonu na předjetí čehokoliv rychlejšího než je traktor (a leckdy ani toho ne), víceméně nemá kufr, z bezpečnostního hlediska přibližně odpovídá krabičce od sardinek a cesta k babičce na Moravu s ní bude vyžadovat logistické plánování zhruba odpovídající operaci Barbarossa a několik noclehů.
Logickým závěrem by bylo, že jsi troll, ale protože už jsem pochopil, že to myslíš vážně, musím si odnést závěr, že jsi idiot.