• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SHEFIK: Ja bych pripojil pozmenovaci navrh, ze jedine, pokud bude mit otevrene okenko a bude hlasite zpivat, aby ho bylo dobre slyset. :D
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    :D

    Vláda podpoří toleranci alkoholu v elektromobilech. Bude to účinnější než dotace
    https://zpravy.aktualne.cz/...koholu-v-elektromobilech-bude-ucin/r~d80414ba922f11eb9cafac1f6b220ee8/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Pokud bych měl říct jeden prvek, kterej je téměř s jistotou schopen naprosto zkurvit auto, a to tak, že se s ním fakt nedá pořádně jezdit, tak je to robotická převodovka.

    Speciální poklona patří Smartu za nejstupidnějšího robota ever, navíc v kombinaci s tušímže dvouválcovým dieselem nebo co to bylo.
    KEB
    KEB --- ---
    PETER_PAN: Musí to být hečbek (takhle napsaný to vidím poprvé :-D) auto bez pátých dveří do kterého se nevleze pračka je na hovno.

    Za mě centrální zamykání, které když nefunguje jeden motorek odmítá zamknout celé auto (jo prostě nemám čas dát auto do servisu)

    A serou mě okýnka, co nejdou zavřít bez zapnutého zapalování.

    Ale v tomhle budu asi osamělá výjimka :-D
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SHEFIK: Tak nepindej a navrhni, co máme nenavidět :)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SHEFIK: Navrhuje se tady idealni automobil.
    - eletromobil
    - s rucni brzdou na packu ktera drzi ve zvolene poloze a nespletes si stav
    - packy a tlacitka namisto nepraktickeho dotykoveho displeje
    - drzak na kafe s pupickama co drzi a nepusti
    - kulaty volant a dojez alespon 900km

    Uz to skoro mame, jeste nevime jestli to bude kombik, MPV nebo SUV. Ale je jasne ze to nebude nejaky zajebany golfovy vozicek, protoze to by nikdo za ty prachy nechtel, to uz si radis koupi fabii.
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    tady to uplne frci elektromobilitou... fsd, tlacitka, volanty, rucni brzdy, radici paky a ted uz i drzaky na kafe
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KEB: Piju v autě z tohodle https://joeveo.com/pages/the-temperfect-mug to tě neopaří.
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Ja mam jeden drzak na napoj a pouzivam ho jen kdyz jedu do mcd drive in, takze za 6 let asi desetkrat :))
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: úplně si to představuju: QA a závěrečné testy na konci vývoje modelu:
    ~ Funguje držák na kafe?
    – Držák na kafe?
    ~ Držák na kafe?
    – ?
    ~ ?
    – …
    – Kurva…
    – …držák na kafe, to je chytrý… to mě nenapadlo…
    – … kam by se tak asi ještě vešel…
    – Heuréka!!!
    – !!!

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER:
    BMW 1 SERIES E82/E88/E87/E81 CUP HOLDER ORIGINAL OEM | AutoWin
    https://www.autowin.com/products/1-series-e82-e88-e87-e81-cup-holder-original-oem
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Nejkreténštější držák na pití byl v jedničkovým BMW. Byl úplně přesně v místě, kde má spolujezdec koleno. Což jsem zjistil, když jsme měli s kolegou BMW 116d nebo 118d, nebo nějakou takovou naftovou věc co nežrala skoro nic, k tomu plnou nádrž a volnej víkend – a potřebovali jsme tu nádrž projezdit.

    Celou cestu jsem si říkal, že těch 5 tisíc, co ten držák stál, bych připlatil za to, aby tam nebyl.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: moment, mě teď došlo, že tam vlastně ten držák na kafe je, ale je na tak naprosto dementnim místě, že ho neautista nikdy nemůže použít. Já mám vlastně držák na kafe ve středové konzoli. Francouzští soudruzi to mysleli asi takhle: koupíš kafe, otevřeš konzoli, vyházíš bordel, rozebereš držák na kafe, a pak při pití poslepu děláš takovou zvláštní gymnastiku.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: taky je to na seznamu simply clever doplňků :)
    Mimochodem, ten trychtýř na nalévání kapaliny do ostřikovačů ze Scaly pasuje i do Oktávky III nebo Toyoty Yaris. Ten je naopak naprosto geniální.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Nejdementnější řešení v historii automobilismu? Musím se zamyslet...

    Musím si vzpomenout na všechny francouzský auta, co jsem s nima jezdil :)))
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Evropský auta ještě kolem přelomu století většinou držáky na pití neměly. A americký do cca začátku devadesátek taky ne, takže většina aut, co jsem měl, byla bez nich.

    Jinak nejgeniálnější držák na pití má Škodovka, která v něm má takový knoflíky, který udrží malou PETku aby se nehýbala a můžeš jí tak otevřít jednou rukou. Boží.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Škodovka a vůbec celý koncern mě sejřej tím, že si nemůžeš nastavit nezávislý topení jako plán do budoucnosti - prostě každý všední den v 7 ráno mi vyhřej auto, pokud je venku pod 10 stupňů. Jde nastavit jen následující spuštění, pak se to deaktivuje.
    Vzal jsem si to jako osobní projekt ve škodovce, abych to umožnil a hanebně jsem ztroskotal. Celá ta věc je natvrdo naprogramovaná v řídící jednotce klimatizace. Tak jsem vymyslel, jak to obejít na backendu. A neprošlo to přes právní, protože by ses mohl postavit třeba do louže benzínu a pak by to auto mohlo chytnout.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MINER: Chybějící držáky na kafe. Kvůli tomu jsem svého času nekoupil Nissana Primera a koupil Peugeota 407 kombi. Stal se z něj nejoblíbenější wagen ever.
    Snad ještě pitomější byla nutnost nastavovat manuální klimatizaci a vnitřní cirkulaci vzduchu někde v menu rádia u Citroenu Cactus. Ten jsem si nekoupil, ale měl půjčené jako náhradní auto. I nemožnost otvírání zadních oken mi přišlo jako dost pitomý nápad.
    MINER
    MINER --- ---
    MINER: sakra, opomněl jsem využít příležitost nazvat designera tohoto řešení autistou, tedy napravuji: „elektrickej kufr s timeoutem je to nejautističtější řešení v celé automobilové historii“.
    MINER
    MINER --- ---
    Koukám, že jsme odhalili další naprosto stěžejní téma!:)
    Já mám v Citroënu přesně 0 (slovy ZERO) držáků na kafe nebo cokoliv jinýho. A podivuje se tomu každej, kdo se k tomu autu přiblíží na 10 metrů.
    Nicméně mě to nevadí, protože ho prostě držim v ruce a vypiju brzo.
    Krom PRND:) tam funguje všechno automaticky, takže kroutim jen kolečkem, a druhou ruku nepotřebuju:)
    Nicméně většinu jiných vlastníků to vytáčí.

    Mě ale vytáčí jiná věc: Citroën má naprosto dementní věc zvanou Economy mode, která má chránit baterku před vybitím tím, že vypne veškerou „nepotřebnou“ elektriku, za kterou považuje i ovládání elektrických dveří kufru.
    A u některých aut včetně mýho se zapne do 5 (slovy PĚT) minut po vypnutí motoru. Jsou o tom popsány taky stohy papírů.

    Osobně tohle považuji za naprosto nejdementnější věc, kterou kdo vymyslel v celý automobilový historii: udělat elektrickej kufr s timeoutem, jak dlouho jde používat:)

    Což mě inspirovalo zeptat se, co za nejdementnější věci v autě jste zažili vy…
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam