DZODZO: A samozřejmě nemáš pravdu ani v tom zbytku. Nabíjení na Ionity má zhruba stejný ceny jako normální 50 kW nabíječky, tedy 8-9 Kč/kWh. Občas někdo pořád ještě nabízí 3-6 Kč/kWh, ale to je vzácný.
Haló kolem cen Ionity bylo kvůli 21 Kč/kWh, který zaplatíš, když nemáš žádnej tarif a nabíjíš mobilem přes online appku bez registrace. Což nikdo normální nedělá.
A pochopitelně nemáš pravdu ani s tím nabíjením. Především proto, že e-trony jsou v tuhle chvíli na trhu dva a na cestě třetí, a každý z toho je úplně jiný auto.
Původní e-tron založenej na Audi Q8 nabíjí stejně rychle jako Tesla, tedy 150 kW.
e-tron GT, což je ta placatá věc vycházející z Taycanu, nabíjí jako Taycan, takže asi 250 kW.
Q4 e-tron, což je v podstatě Enyaq od Audi, bude patrně nabíjet stejných 125 kW jako všechny auta na první generaci platformy MEB.
S příchodem nových baterek mají i MEB auta nabíjet rychlejc, i takhle jsou ale srovnatelný s Teslou.
Jinak třeba Kia EV6 nabíjí stejně jako Taycan/e-tron GT a tudíž skoro dvakrát rychlejc než Tesla.