• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FORTRESS: Dacii Spring nepotkáš u Ionity, kam budeš jezdit s Taycanem, protože to a) nepodporuje b) na to její majitel nemá.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: 160 se dá jet kdekoliv na dálnici kde nejsou dopraváci moc velký fašisti. Zrovna včera jsme se s kamarádem shodli, že na delší cesty, zvlášť v noci na volný dálnici, je 160 minimum, kdy je člověk schopen se fakt soustředit na řízení. Když jedu 130 a míň (třeba teď s Enyaqem), tak mnohem víc potřebuju chytrý asistenty, protože mám prostě tendenci myslet furt na něco jinýho.

    A 180 pořád není nic pro zkušenýho řidiče jakkoliv náročnýho nebo nebezpečnýho (pokud je volno, 180 na plný dálnici je samozřejmě blbost a otrava).
    KEB
    KEB --- ---
    FORTRESS: ta dacia je ještě v pohodě ale ty mrňouskové od peugeotu :-D
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    ADAM: valit to pravidelně 12 hodin v kuse 160+km/h zní jako recept na dlouhej a bezbolestnej život, kde to jezdíš?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    tak to si asi pockaj na nejaky facelift taycanu s nejakou novou prevratnou baterkou, ktora predlzi dojazd, inak to nie je pre teba, ak je tvoj usecase pravidelnych 1100km/12h
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    ADAM: To tak po 200km kdybys to hnal. Navíc si představ že bys někde čekal s Taycanem až se nabije Dacia Spring. To by mi jeblo.
    ADAM
    ADAM --- ---
    Taycan se mi zepředu na internetu nelibil, ale naživo to je pěkný. Ale jestli nejhezčí Porsche, to nevím. Zvažuji, že jim časem náhradním můj Arteon, ale pořád asi se přikláním k benzínu. Jezdím totiž pravidelně 1100km/12h. Většina po dálnici, kde jezdím 160-180 s tím, že těch 180 beru už jako bezpečný limit Arteona, v Německu by se dalo jet víc v lepším autě. Takze reálně by to byly zastávky po kolika, 250-300km v této rychlosti? A to není co by mě lákalo. Normálně za celou cestu stavím tak 2x a to ještě preferuji někde v horách mimo benzinky civilizaci.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: Tesly jsou pro hypstery, Porsche pro libový frajirky a enyaq pro rodiny :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PHAILO: Taycan je nádhernej, cestou do HR jsem u Ionity nabíječky potkal jednoho v takový šedomodrý barvě ve který to vypadalo ještě líp než to vypadá normálně. Ta věc je v tuhle chvíli regulérně nejhezčí Porsche.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    Tesly jsou hnusný všechny. Enyaq nic moc. Zdaleka nejhezčí je Taycan.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    trochu offtopic, ale okrajovo sa to tematicky sucha o male levne elektromobily

    Why did India's "People's Car" fail?
    https://www.youtube.com/watch?v=tpSoejz8CbI
    GOR
    GOR --- ---
    ADAM: No, tak jestli v ramci vylepseni vzhledu ty auta rozsirej, tak se u nas v zaprdelnich lhotach a u nich ve Stinadlech posereme :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: Taky záleží na barvě, v tý Arctic Silver ve který je na většině proma, je hezkej. Já měl na dovolený Race Blue a byl vcelku ošklivej... nevím proč.
    ADAM
    ADAM --- ---
    Že všech úhlu na fotkách se mi líbí taky. Ale zezadu to bylo vysoký jak vezak. No, dám tomu druhý pohled
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: Mě se Enyaq docela líbí, Kodiaq vypadá o dost hůř. Tesla X je ohyzdná.
    ADAM
    ADAM --- ---
    BTW, jel teď předemnou enyaq a Tesla X a oboje je hodne hnusný, jak to je úzký a vysoky. Aspoň zezadu teda.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: "Rychlý" nabíjení je 30 kW a k dispozici jen v tý dražší verzi. A 230 km WLTP je taky docela smutný.

    Reálně zajímavá je ta užitková verze, ta bude pro Rohlík a podobně dávat smysl. Jinak je to další předražený městský vozítko (nebo auto pro Komodora).
    KEB
    KEB --- ---
    Levný elektromobil Dacia Spring lze objednat už také v Česku, cena začíná na 449 900 Kč | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/levny-dacia-spring-lze-objednat-uz-take-v-cesku-cena-zacina-na-449-900-kc
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Ano, protože se jich vyrobí 31 tisíc kusů. A to stejně Taycan nemá vlastní platformu, ale další desítky tisíc toho samýho se prodají jako Audi e-tron GT.

    Šlo o to, že se rozhodně nevyplatí dělat baterie po tisíci kusech, pokud teda nejseš Rolls nebo Bugatti.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    DZODZO: Porsche Taycan stoji od cca 2.2 M CZK do vic jak 6 M CZK. Vetsina konfiguraci je nekde okolo 4M CZK. A prodava se dobre. A vyrobilo se zatim cca 31k kusu. Pro tenhle segment ma smysl vyrabet baterie samostatne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam