BLOWUP: Prislo by mi to zvlastni, kdyby to byly objektivni data :) ja se zas parkrat rocne pohyboval Svycarskem mezi Churem a Bodamskym jezerem a nedostatku tesel jsem si teda nevsim, zvlast kolem Vaduzu. A to bylo dva roky zpatky, kdy konkurecnich aut zas tak nebylo... Navic zrovna u mezinarodni dalnice se da predpokladat, ze lidi budou vyuzivaz spis ICE auta, nez EV. Tam to dava smysl.
Ja za sebe cejtim vyraznou afinitu k ty technologii. Je podstatne vhodnejsi na to, jak se auta vetsinove pouzivaj. Neustaly zpomalovani, rozjizdeni, dlouhodoby prumerny rychlosti kolem 60 km/h, navic vyrazne vyssi energeticka ucinnost a jednoduchost toho systemu, takze u bazarovejch aut si clovek pohlida baterku, ktera se da diagnostikovat opravdu jednoduse a nemusi jen doufat, ze se zrovna nerozbije jedna z tisice pohyblivejch soucasti. Ekologickej prinos vidim pouze hlavne v tom, ze se emise presunou do kontrolovatelnejsiho prostredi jednoho velkyho kominu... Takze nesetrim, nemam, ale nevidim duvod dalsi auto v horizontu peti let mit novy EV charakteru ioniq5.