ADAM: vzhledem k jeho jinejm kvalitam (aerodynamice..) je to myslim celkem jedno i pro budouci prodej
ono jde pri rychlym nabijeni dost hodne totiz i o celkovou kapacitu baterie a taky jeji kostrukci (chlazeni, dimenzovani spoju etc.)
pointa je v tom, ze onim max vykonem se baterie nabiji jen kratsi dobu, kdyz je fakt prazdna.. a vetsi baterie je jakoby prazdna dyl, tzn se max vykonem nabiji dyl
eqs porad v peaku zvlada 200kW, coz je dost
porovnavej porovnatelny, tzn. na jak velkej dojezd se to auto nabije za urcitej cas
no a vytriskany eqs se na dalsich 300km wtlp nabije za 15 minut, coz je dost stejny, mozna dokonce lepsi, jako treba 800V 93kwh taycan/etron gt na stejnej dojezd
rek bych, ze diky aerodynamice a dojezdu (mensi potrebe dobijeni na dalnici) stravis i pres o par minut delsi nabijeni) na dalkovy jizde dost stejne casu, jako s 800V
tady krivka kapacity vs max prikonu nabijeni