• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: Tesla sama přiznává, že FSD je a bude Level 2 asistent řidiče.

    Tesla Admits Current ‘Full Self-Driving Beta’ Will Always Be a Level 2 System: Emails
    https://www.thedrive.com/tech/39647/tesla-admits-current-full-self-driving-beta-will-always-be-a-level-2-system-emails
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: já vim, dělám si srandu, to myslim udělal jako takovej benchmark, jestli mě paměť neklame
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Samozrejme z EV, ne hybridu :D

    Jinak docela me prekvapilo, ze superauta jako Ferrari jsou uz taky vetsinou umej jezdit na elektrinu. Ted jsem videl nejake, co umi dobijet baterku tim, ze pali benzin.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    DZODZO: No, nemel by to pouzivat nikdo. Divim se, ze to EU nezakazala, jako "pomazankove maslo" :D Tesla/Elon to ale propagujou ze vsech nejvic a porad mluvej o plne autonomii atd.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: vždyť to tam dal ceed PHEV :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    Tak ten Mach-E LR zas takove terno neni (porovnani s ostatnima EV na 12:58). Porad teda super ve svoji kategorii, bohuzel pomale nabijeni mu to kazi. Cekam kdo prvni da 1000km za 9h :)

    Ford Mustang Mach-e LR RWD 1000 km challenge
    https://www.youtube.com/watch?v=4TDOC2EuZJc
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Double Standard For "Tesla Autopilot" Versus Legacy Automaker ADAS Terminology | CleanTechnica
    https://cleantechnica.com/2021/08/29/double-standard-for-teslas-autopilot-versus-legacy-automaker-adas-terminology/

    a to ten mercedesi "pilot" nevie ani poriadne navigovat mimo simulaciu, viz video co som nedavno postoval :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Jo... aha.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Jsou možná "vývojově novější", ale technologicky zaostalejší a jejich batterypacky jsou jen o málo lepší, než co měla Tesla v prvním roadsteru. Konstrukce, heatmanagement...

    Na to, že to vyvinuli jako platformu, kterou chtějí masově používat, tak bych čekal, že vyvinou větší úsilí na optimalizaci.

    To co jsem z rozborek viděl, mne úplně nepřesvědčilo - mají relativně dobrou kabeláž, ale ten zbytek se se fakt moc nepovedl a působí spíš jako improvizace někoho, kdo to lepil po večerech v garáži…
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Ja jsem teda neco mezi :D bydlim v centru maleho ac krajskeho mesta (snad uz ne na dlouho) a taky jsem auto moc nepotreboval dokud jsem nemel deti
    Ale nevozim v nem zadnej kus bydliste nebo jine infrastruktury :D
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    KEB: O carsharingu jako většinovým fenoménu můžou blouznit jen lidi z města co nepracujou rukama. Auto každýho člověka, co znám (od mladých po dědky), je něco mezi pojízdnou dílnou a kusem jejich domu. Nářadí, materiál, dokumenty, oblečení, věci pro údržbu dětí, osobní věci, léky... lidi co znají jen tramvaj a metro si představujou auto jako jinou formu MHD, tenhle aspekt pro ně vůbec neexistuje.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: přesně jak říkáš tady to věčný blouznění o carsharingu je reálné v metropolích, ale na menších městech a tuplem vesnicich je to naprostá halucinace, která nedává smysl snad v ničem nejmíň v ceně.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PSYCHO: Tak lidi bydlící v centrech velkejch měst byli k autům vždycky chladnější – to není o nějakým generačním vývoji, kterej by vedl k tomu, že všichni přejdou na Tesly, pokud nezůstanou u carsharingu, ale prostě o tom, že ve velkým městě není auto potřeba.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    BOBASH: Jo, Praha, Brno, Amsterdam…
    Ja se nikdy netajil tim, ze jsem mestskej clovek a navic ve vsech tech mestech jsem bydlel v centru. Chapu, ze mimo mesto to je jiny.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PSYCHO: Ta bublina bude asi pražská, co? :)

    V mojí pražský bublině je taky dost lidí bez aut, byť rozhodně ne půlka bez papírů, čím víc mimopražská, tím víc auta řeší i lidi co pro to nijak zásadně nežijou, protože tím víc to auto potřebuješ. A na vesnici maj furt papíry všichni od 18.

    A papíry jen na automat jsou fascinující vývoj, nicméně na tom, jestli si ty lidi potom koupěj Teslu a nebo zase další Škodovku, protože jsou na ní zvyklí, to nic nezmění.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    BOBASH: Ja stavim kompy a obchoduju krypto (a tezim) a Teslu uz nejak moc nechci, jsou lepsi volby, viz to co sem resil minulej tejden :)

    Tesla mne zajimala na zacatku, kvuli dojezdu, nic jinyho mne na ni nelakalo.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Co je na Enyaqu nebo Mach E, což jsou mimochodem oboje auta vývojově novější než jakákoliv Tesla, proti Tesle zastaralýho?

    Jinak ano, pokud někdo řeší stavění kompů a krypto, dost pravděpodobně to bude typ člověka co chce Teslu.

    Zkus se zeptat člověka, co se živí stavěním baráků nebo třeba doktora, nebo jakýkoliv jiný non-IT profese, nějakýho týpka, co nežije pro nejnovější technologie, co si myslí o Tesle.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    BOBASH: V moji bubline 35+ zas auta neresi skoro nikdo. Kolem pulky lidi okolo mne si ani nikdy nedelalo papiry (ja si je delal letos, protoze v brzky dobe se mi muze stat rodina a pak mi konecne auto k necemu bude) a pokud ano, tak si dneska platej refresh kurzy pokud jako ja chtej zacinat jezdit znova.

    Kdo si dela papiry ted nove, tak v 90% resej papiry jen na automat, s manualem uz se nikdo nechce srat.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    SMRGL: neni z toho někde záznam?
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    BOBASH: To spis Samsung, to sou nejdrazsi telefony :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam