• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    No bude to asi jako když zkřížíš tohle:



    se sériovejma prvkama tohohle:



    a vypadá to nějak takhle:



    Si myslim, že víc už se na tom popsat moc nedá :)
    KEB
    KEB --- ---
    JYRKA: tak ho aspoň důkladně popiš! :-D
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Tak dneska jsem ve vývoji omylem vlezl do otevřených dveří a viděl Enyaq Coupé.
    Musím říct, že je to krásné auto a můj nový vlhký sen. Fotku z pochopitelných důvodů nemám :)
    KEB
    KEB --- ---
    Češi letos rekordně registrují LPG vozidla, nových elektromobilů je ale víc
    https://www.hybrid.cz/cesi-letos-rekordne-registruji-lpg-vozidla-novych-elektromobilu-je-ale-vic/

    No a když se k tomu propočítaji i přestavby, tak je těch plynaku pořád víc :-D
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    a jen si tady odložím antipropagandu k elektřině z roku 1890..

    VITEKK
    VITEKK --- ---
    KEB: ten obrazek je dobijecka u nas v praci a koleguv ionic :)
    KEB
    KEB --- ---
    Jak zlomit odpor k elektromobilům? Srovnáním cen dobíjení | Týdeník pro ekonomiku, politiku a byznys
    https://www.tydenikhrot.cz/clanek/jak-zlomit-odpor-k-elektromobilum-srovnanim-cen-dobijeni
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    NJAL: ja se financni regulace nabijeni vubec nebojim. Funguje to uz ted na pumpach (byt v radu max 30 %). Funguje to u hromadne dopravy, kde je povinnost rezervace prepravni kapacity. Je to uplne normalni schema, ktere si casem osvoji i domacnosti.
    NJAL
    NJAL --- ---
    COMODOR_FALKON: Zajimave postrehy jsou i v komentari c.4.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Hezký komentář:
    » Auta na náplavce a elektromobilita » NotebookBlog / Postřehy a zkušenosti ze světa mobilní techniky
    http://notebookblog.cz/nezarazene/auta-na-naplavce-a-elektromobilita/
    KEB
    KEB --- ---
    GOR: no hned ne, až to bude masově rozšířená technologie, až to zaznamená nějaký další technický pokrokr, až se vychytají postupy a přístupy, odmarodi dětské nemoci, tak to podle mě v pohodě bude. Pokud se nepletu, tak třeba v Toyotě tomu věří, asi...

    To že to asi nebude nikdy, protože je to pravděpodobně blbost je věc druhá :-D
    GOR
    GOR --- ---
    KEB: Prosim, koukni se do tabulek na vlastnosti vodiku, propanu a butanu a znovu napis, jak to bude v pohode :-)
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: no a já ti říkal, že pokud se to rozšíří stejně jako LPG (ne nevěřím tomu), tak to bude v pohodě :-)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: pisem ti nedostatocnu, neprecital si si spravne zadanie, pytal som sa na tlakovu nadrz vo vodikovom aute, to podla mna este ani sama toyota nevie za kolko si to bude uctovat u toho mirai (ak to bude za 15 rokov este jazdit)
    ADAM
    ADAM --- ---
    Jinak jsem ve 3 dnech absolvoval 2500km a zpětně jsem dle Google tineline analyzovat délky úseků a časy zastávek. A vychází mi z toho, že elektromobil bude naprosto v pohodě, žádný úsek neměl přes 400km, průměrně tak 200. a delky tech zastávek byly skoro vždy nad 20 min.
    Takze I na dlouhý cestě by mě to nemělo omezovat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    BASIK: u mercedesu jo
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BASIK: u BMW pry jo, Tesla ne
    BASIK
    BASIK --- ---
    BOBASH: Nevis, jestli se u nekteryho z tech systemu myslelo na nouzovou ulicku? :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: To právě není vůbec k ničemu. Ve chvíli, kdy trefíš první dvouhodinovou Stau, tak tomu budeš blahořečit. Pravda, v dálniční zácpě si můžeš víceméně číst knížku i v Superbu s asistentem pro jízdu v koloně, ale tohle je tak nějak víc v poho.
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: 5 tisíc i s prací. Což vzhledem k nákladu zcela jistě do 2kc na km se ti vrátí za jak dlouho? To je úloha pro tebe :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam