DAN_F: Tohle je zrovna dost "marketingová statistika" (jinak se tomu říká lež).
Tesly se zapnutým autopilotem mají nižší nehodovost na ujetý kilometry, protože autopilot je obvykle zapnutý v režimech, kdy je nehodovost minimální – typicky na dálnici. Bourá se v komplikovaných situacích, který Autopilot neumí, takže u nich není zapnutej.
A když se podíváš na jakýkoliv video z reálnýho fungování "FSD" ve městě, tak uvidíš, že jakmile to není na dálnici, je naopak FSD mnohem HORŠÍ než průměrnej řidič. Většinou je frekvence případů, kdy musí řidič zasahovat (protože by auto jinak nabouralo) v řádu minut, maximálně velmi nízkých desítek minut (jakože 10-20) mezi zásahama.
Vývojem se to třeba dostane na hodiny... ale pořád to znamená, že to jednou za pár dní udělá botu, která může skončit bouračkou a v horším případě někoho zabít. Což je strašně často, protože pár jich vychytáš a třeba jednou za pár měsíců nějakou nevychytáš...