BOBASH: on nějakej způsob jak odblokovat zařazenou rychlost asi vždycky existuje, třeba mě když odešla mechatronika u Passata B6, tak jsem taky zůstal stát na krajnici a nešlo nic zařadit, ale přijel s odtahovkou, sundal kryt u voliče DSG a zacvaknul tam malej vyskočenej čudlík, takže už šlo zařadit neutrál a dalo se to naložit.
Co tak koukám tady, tak BMW to má zespoda po sundání krytů, u Alfy by to možná šlo zašroubovat i u benzínky (mít správnou věc a vědět kam :-)).
Unlocking Automatic transmission | Page 2 | Alfa Romeo Giulia Forumhttps://www.giuliaforums.com/threads/unlocking-automatic-transmission.38506/page-2Ale tím netvrdím, že něco takového mají všechna auta, natož elektrická. A že ten kanystr není někdy jednodušší :-).
A kdybys vystoupil dveřma spolujezdce, nezůstal by Q4 e-tron svítit? Asi furt lepší než okýnkem :-). Ale jen za předpokladu, že neřeší "obsazené" místo řidiče, jako třeba pípání u nepřipoutaného spolujezdce...