BOBASH: Ctu, řešila se A1 a 5kwh na sto
A1 je poměrně velké auto (i tebou teď zmíněná A2).
Všichni tu víme, že žiješ na obláčku motoristického novináře, ale vez že existují auta, která mají na délku běžně pod 3,5m. A právě tyhle vozy ze v počátcích elektromobility přestavovali jako první. Auta co mají na šířku asi 1,5m váží 800Kg... A ani u nich se 5kWh/100 zdaleka nedosáhlo.
Teď neřeším, že ty jsi nikdy takové auta neviděl a cokoli menší než T60 bereš jako golfové vozítko, ale vez, že existují i takové auta a těší se u lidí velké oblibě.
A jen pro zajímavost i ten prťavej Yaris, není uvnitř vůbec malej. Například od sedačky ke stropu v přímém posedu má asi 105cm, místa na nohy má často mnohem víc než leckterá větší kategorie aut, včetně tvých oblíbených SUV. No a nedávno jsem převážel v Yarisu mrazák cca 130x80x65 protože se nevešel do mnohem většího SUV :-)
Ale o tvé žabomyší války a nepochopení faktu, že ne všichni potřebují jezdit ve velkých tancích mi fakt nejde.
Jde o to, že tyto zmíněné vozy jsou velikostí podobné již vyráběným elektromobilům. A tedy bylo by fakt divné, kdyby samodomo přestavba auta této velikosti byla asi 3x úspornější, než vůz který je od počátku navržen jako elektro. Ty by jsi takové konstruktéry ihned nepropustil?