• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ale určitě by bez těch 100$ byli v mínusu, to je jasné, zloději ;)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KEB: dokud je nechceš zpět :)
    KEB
    KEB --- ---
    CRAZY_IVAN: jak dlouho si těch 100 babek Musk nechá? To je taková forma dluhopisu, kdy za půjčené peníze nic nedáš :-D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: the Cybertruck's $100 reservation fee is refundable
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Lidem, co si za $100 rezervovali Cybertruck před několika rokama, to asi trošku vadí.

    Z Muska se stává nejbohatší lhář na světě.

    When Tech Companies Lie to Us...
    https://www.youtube.com/watch?v=-njHjebtIg4
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    a vážně to někomu vadí s tim jak rostou s prodejema Y a 3? Xkrát Musk řikal, že je pro ně Y a 3 důležitější. Je mi sympatičtější mít dva modely, který vymazlíš, než 20 modelů jako VW, který jsou na hovno všechny ;)
    Teď je čeká ramp up Modelu Y v texasu a berlíně, celej automotive má problémy s čipama, ale tesla roste a otvírá továrny. Ale ty budeš vytahovat tuhle kartu? lol.

    btw. Model Y z berlína na konfigurátoru už ukazuje o 5% větší range než dřív ;)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    When Musk first announced the Cybertruck, he promised it would cost $39,900, would tow up to 7,500 pounds, and would be able to carry a 3,500-pound payload in its bed. But all of those promises have disappeared in the past couple of years, with the year of production in 2022 just being the latest failure.

    :))))))))
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Z Cybertrucku se nám začíná stávat jaderná fúze...

    Tesla Removes Promise of '2022' on Cybertruck Website
    https://gizmodo.com/tesla-removes-promise-of-2022-production-on-cybertruck-1848350853
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BOBASH: Tesla Model 3 neni ani moc ticha, ani komfortni.

    BOBASH: Jasne, mas pravdu. Ja na to jen koukam ze sveho pohledu, kde veci pouzivam dokkud nechcipnou a nemusim koupit nove. Pak jsem rad za to, jak moc se technologie posunula a o kolik lepsi vec si muzu koupit.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Souhlas, taky bych radši současný dojezdil další tři roky a pak nahrazoval výrazně modernějším.

    A zároveň by se mi ho nechtělo nahrazovat novým spalovacím. Protože jestli výrobci přijdou s nějakou "milionovou baterkou" o vyšší výdrži a kapacitě za rozumný prachy, tak to taky může zamávat cenama mírně ojetých spalováků.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    A prej že nebudou levné ojetiny. :)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ABS: Ja bych ted na nakup elektroauta take pockal az tak na rok 2024. Oba duvody co uvadis jsou relevantni. Ta podpora ty celoevropske ceny nadsazuje, a ta dalsi generace elektroaut bude technologicky o dost dal.
    ABS
    ABS --- ---
    BOBASH: DVDs zásadní důvody proč asi nekupovat Ev nyní u nás:
    I. Musíte připlatit kupující že států kde mají podporu
    Io. Riskujeme velký pokles hodnoty vozu z důvodu rychlého technologického pokroku
    Říkám ti jako velice spokojený uživatel elektroauta. Nyní hledám nové další auto až výše uvedeného se mi Elektro kupovat nechce ani trochu. Toyota hybrid objektivně děti hodnotu lépe.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0:
    Operativní leasing BMW i4 i4 eDrive40 5d| Arval CZ
    https://www.arval.cz/leasing-pro-podnikatele-a-zivnostniky/offer-ltr/bmw/bmw-i4

    Je pravda, že mi nedošlo, že budeš mít naprosto šílenej nájezd, jestli správně počítám, tak 60 tisíc? To budeš nakonec na těch 30 měsíčně i s tímhle.

    Jinak tichý bude z elektromobilů všechno, to je tak nějak jejich inherentní vlastnost :) Pohodlný podvozkově bys měl asi nejlepší to EQE, který bude tak cca za 2 a tudíž s tímhle nájezdem na operák nevím jak vyjde.

    Vejít by se měla i Tesla Model 3, i s takovýmhle nájezdem. Případně pokud netrváš na velikosti a karoserii jako G80, tak se ti otevírají možnosti u spousty SUV.

    Mustang Mach E je třeba fakt dobrá věc, do limitu se ti vejde v klid. Škoda Enyaq je obviózní volba, podvozkově pohodlná je, tichý to je, jen interiér nebude na úrovni G80. A neumí to jezdit 180.

    Kiou EV6 jsem ještě nejezdil, ale mohla by stát za pokus.
    IV0
    IV0 --- ---
    Jinak děkuji velice všem za tipy, ale většina bohužel míří finančně mnohem výš než (a to jsem pořádně neřekl, pardon) OPERATIVNÍ leasing za 20-30.000 měsíčně. Strop je někde okolo 1,6-1,7 m nákupní cena, aby to vyšlo. Mělo by to být echt pohodlné a hlavně tiché (to je pro mě jeden z hlavních "komfortních prvků výbavy"). Nemusí to být tak velké jako G80, naopak, čím menší, tím lepší. Budu v tom jezdit sám nebo ve dvou s příručním zavazadlem. Na ostatní (stěhovací) potřeby mám jiná auta...
    IV0
    IV0 --- ---
    ELIJEN: To bohužel nemůžu říct. Omlouvám se.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: To samozřejmě, ale v celkových nákladech na provoz auta je pokles hodnoty dost zásadní položka – a pokud ostatní auta pokročí tak, že auto který nový stojí 2 mega bude za 5 let stát půl mega, tak to může bejt pro majitele trochu problém :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BOBASH: Jasne, ale ja nekupuju auto proto, abych ho mohl za par let prodat, ale abych ho mohl pouzivat. Kdyz ostatni auta budou mit dojezd 5000km, tak 500km bude porad stejne pouzitelne.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: No zrovna u elektromobilů je to docela problém, protože skoro všechno, co se dalo koupit v posledních letech, bude za pár let zoufale zastaralý.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    IV0: Kde pracujes, prosim? Take bych bral sluzebniho Taycana :)

    NIKDAS: Tak auto nikdy nebyla dobra financni investice. Fakt, ze ostatni auta se zlepsuji, to tvoje nijak nezhorsuje. Ja se treba tesim az za par let budu zase menit auto a bude konecne z ceho vybirat a nebudu muset kupovat jen Teslu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam