DZODZO: Já většinu těch věcí používám i jako normální uživatel, a ty věci byly zvolený hlavně tak, aby šly otestovat i u toho Volva, který třeba spoustu věcí, který nastavuješ na dotykáči u nových aut, prostě nemá.
To, co popisuješ – děláš věci před jízdou, hlasitost ovládá žena – je dost specifickej typ chování, který působí dost jakože jsi nerd co si všechno předpřipravuje.
Já když někam jedu (a velká část řidičů to bude mít podobně), nebudu před jízdou nastavovat MP3, vynulovávat počítadlo kilometrů a nastavovat si věci.
Ve většině případů si před rozjetím nestihnu ani zapnout pás a i to dělám za jízdy.
Navíc spousta věcí u moderních infotainmentů před jízdou ani udělat NEJDE, pokud nechceš čekat třeba minutu na to, až se ti rozběhne infotainment a spáruje s telefonem.
Jak už jsem psal – možná až budeš mít zkušenosti i s něčím jiným než se svojí Mazdou ze začátku století (ve který máš mimochodem všechno na fyzický ovladače), tak přijdeš na to, že ovládání věcí na dotykovým displeji dokáže bejt strašně otravný.
Samozřejmě jde taky o to, jak to je udělaný, a chytře navržený ovládání na displeji může bejt v některejch případech lepší než debilně navržený tlačítka, ale obecně je vždycky nesrovnatelně pohodlnější, když máš alespoň na běžně používaný věci fyzickej ovladač.