KOUDY: Technická: CrossTurismo a SportTurismo existujou snad od každý verze výkonu, rozdíl je že Cross je "offroadový" (zvýšenej podvozek, hagusy na střeše a nějaký takový píčoviny).
K tomu nabíjení – dost záleží na tom, jestli parkuješ v garáži, kde by sis mohl zařídit wallbox. Bez něj bude to nabíjení otravný, protože v běžným nedálničním provozu najedeš tak 400 na nabití (vycházím z toho, že ti M6 žrala těch asi 10 nebo 11, takže asi jezdíš spíš úsporně), v dálničním při těch 160 tak 300 (mě vycházel dojezd na 300 i při mým okreskovým tempu, při kterým třeba RS6 ujede na plnou nádrž tak 200 km).
Nicméně když si na to zvykneš, bude to postupem času míň otravný, protože se prostě naučíš nabíjet když je příležitost a ne až když to vybiješ (což u pomalých nabíječek dává smysl, u rychlých dálničních je naopak potřeba vybít co nejvíc).
Pořád ale předpokládám, že máš šanci si zařídit nabíjení doma (a v truhlárně určitě). V tu chvíli přicházíš každý ráno a každej konec šichty v truhlárně k plnýmu autu, takže na nabíjení někde na cestách dojde jen ve dny, kdy najedeš víc než 300 po dálnici nebo víc než 450 po městě a okolí. A takovejch dnů není zas tolik.
Jinak příští Taycan bude mít skoro určitě větší baterku a lepší dojezd, ale nečekal bych ho moc brzo, teď přijde novej elektrickej Macan, pak Boxster/Cayman a pak nejspíš Cayenne, takže mají plný ruce práce s novýma autama a znatelný vylepšení Taycanu se dá čekat nejdřív v půlce modelovýho cyklu, spíš ale na konci, takže bych čekal tak konec dekády...