TADEAS: Jenomže člověk myslí, AI se učí reakce na věci co už viděla. Člověk je mnohem spíš schopen si věci "domyslet" – třeba i když jsi nikdy v životě neviděl klokana, tak když ti nějakej bude skákat do cesty, zařadíš to v hlavě někam do kategorie "něco jako zajíc nebo srnka". AI to nepochopí a nebude vědět co dělat (reálnej příklad co nám na tiskovce Volva říkali).
Podobný je to s Tesla FSD a jeho různýma ústřelama jako náhlý vybočení do překážky a podobně. AI systém se nechová jako "hloupější člověk", ale jako naprosto záhadně uvažující alien.
A speciálně naučit tyhle systémy "vidět" třeba za deště a podobných situací bude nejspíš poměrně dost komplikovaný.
Jo a nejde jen o bláto na skle, třeba Tesla má těch kamer 8, z toho tři pod čelním sklem, dvě na každým boku a jednu normálně vzadu. Ty všechny mají samozřejmě přirozenou tendenci se zaprasit.
A na rozdíl od jiných automobilek Tesla nemá vůbec nic jinýho. Už zahodili nejen radary, ale i ultrazvukový senzory, vypadá to, že i parkovací senzory chtějí řešit kamerama.
Za nějaký takovýhle situace to bude zajisté fungovat skvěle: