DZODZO: Podívej se do toho linku. Poté, co to očesali o ultrazvukový senzory (tedy to, co máš na normálním autě běžně jako parkovací senzory), jsou prý "dočasně nedostupné nebo omezené" následující funkce:
Park Assist: alerts you of surrounding objects when the vehicle is traveling <8 km/h.
Autopark: automatically maneuvers into parallel or perpendicular parking spaces.
Summon: manually moves your vehicle forward or in reverse via the Tesla app.
Smart Summon: navigates your vehicle to your location or location of your choice via the Tesla app.
Takže prostě prodávaj za milion a půl super hi-tech káru, která ale reálně nemá parkovací senzory, protože udělat pořádně fungující park assist na optiku je očividně těžký, takže jim to nefunguje, ale přesto je potřeba dát pryč ultrazvukový senzory, protože buďto potřebujou ušetřit 20 euro na autě, nebo se Muskovi nelíbilo, že jsou senzory vidět a tak je chtěl dát pryč.
Naprosto nerozumím tomu, jak si od firmy (nechci říkat automobilky), která předvede něco takovýho, někdo může bejt ochotnej koupit auto.
A to jsem ještě zvědavej, jak ty parkovací senzory budou fungovat až se to "naučej", zvlášť třeba v noci v zimě za sněžení a mlhy.
Prostě hlavně bejt futuristi za každou cenu a zběsile nahrazovat funkční řešení úplnýma kokotinama.