• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    BOBASH: u toho vybrzdovani mas moznost se zachovat defenzivne, ale u lepeni jsi v pasti, oboji je spatne
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    W_NOICE78: Vybrzďování je o něco horší, protože tím aktivně vytváříš krizovou situaci. Lepením se jen zvyšuješ její riziko.

    Špatně je oboje, ale vybrzďování je o třídu horší, je to zhruba jako máchat někomu před ksichtem nabitou a odjištěnou zbraní.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    BOBASH: dobre, je to vsechno?
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    BOBASH: kdyz se na tebe nekdo lepi tak me to prijde uplne stejny mozna jeste horsi nez to vybrzdovani
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TADEAS: Ne, prostě jen nelez na silnici, protože jezdíš jako nebezpečnej kretén. Dík.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    BOBASH: dobre, jeste nejakej komentar, muzes klidne vsechno do jednoho prispevku, at to povidani mame zasebou.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TADEAS: Klíčky od auta, tamtéž.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    W_NOICE78: Zpomalením ho neohrozíš, sice to nic neřeší a je to trochu debilní, ale furt ne tolik jako kokot co se tlačí na někoho kdo nemá kam uhnout.

    Na druhý straně je zase blbý, že spousta lidí z levýho pruhu neuhne, i když mají vedle sebe půl kilometru místa, pokud za nima nejsi dost blízko nebo o sobě nedáš vědět. Prostě pojede 120 v levým, protože 500 metrů před ním je něco co bude časem chtít předjet.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    BOBASH: rozkaz, jeste neco?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TADEAS: Řidičák. Prosím odevzdej v nejbližším kontejneru na plasty.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TADEAS: To není o soucitu. To je o tom, že záměrně způsobit krizovou situaci (což vybrzdění je), je úplně nejhorší věc, kterou můžeš na silnici udělat.

    Pokud ti to navíc přijde normální i potom a neudělals to jen v návalu vzteku a neříkáš si potom, že to asi byla kravina, tak bys vůbec neměl mít papíry a neměl bys jezdit po silnici.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    BOBASH: diky za rozbor situace, jsem neco dluzen?
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    PETER_PAN: po 100tis km na d1 behem asi dvou let kdy tyhle magory vidis kazdej den nemam soucit. samozrejme, ze se mi nejlip jede 160, kvuli lidem, ktery spechaj delat svuj big biznis ,)
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    DZODZO: ale nunu :-) O poucovani urcite nejde, to by mi nejdriv na nekom muselo zalezet, na to jsem moc starej. Spis jde o to, ze i kdyz jsem slusne vychovanej clovek, tak se nekomu kdo se ke me nechova stejnym zpusobem mozna ode mne nedostane me vstricnosti stejnou merou jako tem co se chovat umej, nic komplikovanyho v tom nehledej.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: O kvalitě a pokročilosti jsem vůbec nemluvil, jen o tom, že Model S má prostě zatím jednu generaci se dvěma faceliftama (zbavení se masky a yoke). Že je ve spoustě věcí furt technologicky špička nerozporuju, ale furt je to jedna plynule inovovaná generace.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: Viz níže, to může platit i o dvou autech stejnýho modelu a generace.

    AXTHEB: Tohle je mimochodem do budoucna pro Teslu jeden z největších průserů, kterej zatím nikdo moc neřeší, protože skoro nejsou Tesly mimo záruku a ty co jsou, jsou většinou starý S a X kde ještě s těma změnama nejeli tak šíleně.

    Tesla po záruce, když jí nebudeš chtít servisovat v (patřičně drahým a ještě dlouho nejspíš tragicky nedostupným) oficiálním servisu, bude téměř neopravitelná věc, proti který budou všechny historky se starýma francouzema a italama, na který se nedaj sehnat díly, jen takový dětský pohádky před spaním. Až budeš řešit, jestli se danej díl montoval v roce 2015 do čtvrtka do půlky první směny a nebo až od pátku ráno, tak to bude teprve veselý.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Já neřešil, co je a není nová generace. Ale že to, kolik automobilka naseká generací aut, je pouhé využití vlivu ‚módy‘ na zvýšení prodejů, a nic to neříká o kvalitě či pokročilosti vybraného auta.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja vnutri trosku zomriem v oboch pripadoch
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Je rozdíl někoho poučovat tím, že jsem otravnej na Nyxu, a tím, že se ho pokusím zabít.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Abych to považoval (stejně jako všichni ostatní, co se tím nějak zabývají) za novou generaci, tak by se musel změnit třeba skelet karoserie nebo vůbec její tvary.

    Obvykle se považuje za facelift, když necháš pevný body karoserie který se nedají snadno změnit, a vyměníš na tom plechy/plasty, a za novou generaci, když hrábneš do celý kastle.

    To, že dáš do vizuálně stejnýho auta třeba další, úplně jinej motor, se nemusí považovat ani za facelift – běžně se stává, že v průběhu modelovýho cyklu přijdou nový pohonný jednotky a je to prostě "uvedení další verze na trh". U spalováků jde přitom často o mnohem větší změny, než jsou mezi původní P90D a Plaidem – ty dva Modely S se lišej čím, trochu většíma motorama?

    Podívej se na Mercedes S250 CDI a S65 AMG v rámci jedný generace. Můžeš mít čtyřválcovej diesel a benzínovou V12 biturbo ve stejným autě a není to jiná generace, není to ani facelift, je to prostě "doplnění vyšší motorizace do nabídky". Přitom technických rozdílů tam bude proti tý Tesle nesrovnatelně víc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam