COMODOR_FALKON: Zrovna karoserie se neopotřebovává kilometrama, ale časem, respektive vystavením povětrnostním vlivům. Tesla je pokud vím docela dost hliník, takže nebude reznout.
Nicméně potom máš spoustu mechanickejch částí, který budou opotřebovaný a je otázka, nakolik jdou všechny vyměnit. Do určitý fáze stačí na podvozku měnit věci jako čepy a silentbloky, aby to furt působilo "ok", ale postupem času se ty auta "vyšlochtaj". Prostě už to nejezdí jako dřív.
Tady je teda dobrý, že zrovna Mercedesy v tomhle vydržej extrémně hodně, protože určitě veškerý nedotykový ovladače v interiéru a pravděpodobně spousta dalších věcí jsou z éčkovýho Mercedesu, včetně toho, že tomu éčku jsou nápadně podobný nápravy – byť bohužel ne dost na to, aby šly použít zaměnitelný díly.
A jako u každýho auta bude záviset na typu provozu a údržbě. To, že tam není spalovací motor, na kterým po takovým nájezdu už leccos odchází (na druhou stranu na tom dieselovým taxikářským Mercedesu je to buďto už vyměněný nebo to vydrží), je sice výhoda, ale pořád je tam ten zbytek auta.
Což taky zahrnuje věci jako vysouvací kliky a podobný kraviny. U ojetiny za 600 tisíc je výměna kliky za tři pětky ještě o trochu otravnější než u novýho auta.