RSZ: přesně tak, je to cílené primárně na japonský trh, kde je úplně jiný trh s auty (kei cars), úplně jiná ochota přijímat nová řešení a hlavně úplně jiný postoj k osobní odpovědnosti za okolí, zejména co se týká znečišťování okolí. Majitelé auta tam berou jako naprostou samozřejmost, že vlastnit auto znamená mít řadu povinnost (třeba z našeho pohledu tak nezvyklá věc, že vlastník auta musí mít doložit, že má zajištěné parkování ať už na svém vlastním pozemku nebo pronajaté parkovací stání).
V takovém prostředí je podobný systém jednodušší. Majitel auta si nechá udělat konverzi, pořídí si nabíjecí stanici se dvěma sadami baterií, které může vyměňovat, případně může mít jako majitel firmy těchto aut víc. V případě veřejných dobíjecích stanic bude dost velká jistota, že baterie budou v pořádku. V Japonsku se něco takového prosadí určitě. Na evropském, natož českém trhu to zatím moc šancí nemá.