NIGHTHUNTER: Jakože si koupíš auto, které bude v některých ohledech mít horší konstrukci, která ale umožňuje swap - a pak nikdy neswapneš, protože vždy přijedeš ke stanici pozdě…?
Nožná se nad těmi marketingovými bláboly zkus nejdřív zamyslet, než je zpapouškuješ…
Co se týče "jízdy na maximum", tak ano, dosahovat jí budou muset, hlavně během ranní a odpolední špičky…
Ad zbytek:
1) Ne nemají. Swapují zatím jen ve velkých městech, kde je "sterilní" prostředí a jediným problémem je prach…
2) Cílem zákazníků je mít dostupný rychlý swap za plnou baterku kdykoliv budou potřebovat - také tomu obětují horší parametry vozu…
3) Zjevně netušíš nic o čínské kultuře a jejich politickém fungování
4) Je jedno, kolik tam je šroubů, ve chvíli, kdy bude na podvozku při demontáži 5cm bahna, tak bude bahno všude okolo + není to Minecraft, aby se to hladce oddèlilo, z okrajû se dostane dovnitř prostoru nad baterkou. A taky to může vyřadit čidla ve stanici, která jsou potřeba k milimetrové přesnosti…
Což se dostáváme zpět k tomu, že battery swapping je čínskà hipsteřina pro megaměsta, ideálně v teplém a suchém podnebí…