• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Koupit ci nekoupit Teslu model 3 Std range plus, r. v. 2020, 38 tis. najeto, cena 650 tis s DPH (a moznosti odpoctu)?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: proč zmenšenej, vždyť to je prakticky silueta TM3... tady jsem ti to ještě dal přes sebe (a trochu níž, aby jsi rozdíl poznal), aby to bylo vidět:

    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: ak to bude zmenseny TM3 sedan, tak neviem ci si to najde dost kupcov, logickejsie by bolo prave nieco na sposob [PEPAZZ @ Elektromobily]
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: spíš facelift trojky :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    DZODZO: pokud ano tak skoda, čekal jsem nejaky hatchback ala
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    DRAGON: Tesla má něco jako vzhled? :-D
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    CERBERUS: Připrav si dalších 20k czk na gumy. Já než se s elektromobilem vyřádil, tak jsem za jednu zimu sjel gumy a to byl nájezd jen okolo 20k km. Teď už jsem klidnější, tak snad vydržej dýl :D
    CERBERUS
    CERBERUS --- ---
    DRAGON: Mela ta TM3LR i Acceleration Boost, nebo byla v zakladu? Od te doby co jsem jel v TM3Perf, tak ve me furt hloda, ze ty $2000 do te moji LR dam, at je vetsi sranda :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DZODZO: no tohle sem videl samozrejme :) ale myslim neco jineho :) ale asi ne, je par videi na yt, ale nic konkretniho, tak holt cekame :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DRAGON: myslis siluetu toho co ukazovali na tom investorskom dychanku? podla mna to bude taky zmenseny model Y

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    pls pls, nevite jestli nekde uz neleaknul vzhled Tesla model 2?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    The Future of RV camping? Lightship all-electric trailer.
    https://www.youtube.com/watch?v=zcni_Rp7csA
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS:
    PEPAZZ:
    To je to odbuzovani, o kterem pisu, nikdy jsem nerekl, ze to neni k nicemu, jen jsem mluvil o tom, ze to neni kvuli ucinnosti same.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    NIKDAS: řiká se tomu field weakening a jde to nastavit na kontrolerech. JEstli díky tomu klesá učinnost motru je sporné, co jsem četl tak spíš opačně.
    Tohle by měli být výhody:

    Reduction in drive sizes
    As a result: Space savings of the drive and all associated components, such as servo controllers
    In addition: Cost savings in manufacturing and purchasing
    Lower energy consumption
    Higher dynamics due to smaller design
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    PETER_PAN: GOR: Jak se tady jela debata o převodech, které při dálničních rychlostech ke snížení spotřeby nepomůžou, tak okolo 28. minuty https://youtu.be/EahgEPHIx8Q?t=1677 Vaculik docela dobře popisuje proč další převod pomůže. Zjednodušeně jde o to, že při vyšších otáčkách elektromotoru se musí používat extra proud pro "opravu" elektromagnetického pole, čímž klesá účinnost, u koncernovejch aut tohle nastává při rychlostech okolo 110km.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    preco nieco taketo nema aj ceska posta, ňuňu!

    Royal Mail's new electric delivery van is just the cutest | Top Gear
    https://www.topgear.com/car-news/electric/royal-mails-new-electric-delivery-van-just-cutest
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to su ktori posluchaci? lebo ja nie som nejaky fanda aut, ale tie jeho videa pozeram iba preto, ze vie o tom tak hezky povidat aj ked tomu vobec nerozumiem
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Teslu dokonce někde zmiňoval.
    Že pokud by "musel" koupit elektro. Tak jedině Teslu 3. Protože mu přišla nejlepší v poměru cena/výkon. Což mě docela překvapilo..
    (Výkon ne v kW, ale co to celkově auto nabízí)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: No Vaculík si akorát Macka a Morkuse zval na panelový diskuse a obecně se snažil vyhýbat příliš hlasitýmu chválení elektromobilů, protože věděl, že to jeho posluhači nechtějí slyšet...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    FEDAJKIN: Hele ne, nejel hejty, stezoval si na interier tesly a nemoznost nastavit neco na infotaimentu. Ani pri testova elektrickeho Hyuindai nebo KIA (uz nevim) tak to nehejtil a naopak chvalil plachteni a moznost ridit uroven rekuperace. S tim ze to zakoncil tim ze "takhle to vypada budoucnost, mozna tomu budou vic reznout brzdy". Hejty jedou jini (viz ten profesor z CVUT co blabolil nesmysly uplny).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam