• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: I aktuální MY je technologicky jinej oproti aktuální M3, protože M3 nemá single piece castingy. Na nejnovějším Modelu Y je i pevnější A sloupek etc. Už jenom tahle změna by se dala považovat za zásadní: A new model often also includes updates to technology and safety features. Když k tomu přidáš i změnu vzhledu, kde jsou pozměněné i dveře a přední blatníky, tak v trojkou v začátku už by se to dalo považovat za novej model.

    Spousta výrobců vydává za nové modely auta na stejný platformě jako model předchozí a s méně upraveným designem, než tohle.
    Třeba VW a Golfu, Audi A4 a další. Jag taky. A našlo by se dost příkladů. Ale chápu, hate must go on :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Tak komplet předělanej interiér je u faceliftů vcelku standard, exteriér vypadá, že bude klasika facelift jinej předek a zadek a nový motory dostane při faceliftu taky skoro všechno.

    Takže ne, je to facelift.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: no tohle bude "facelift" ve stylu dodge charger LX -->> LD :))

    Interiér to bude mít z Modelu S, exterier taky jinej a měla by být i novější drivetrain etc... tohle už se bude dát nazvat druhá generace
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Trojky? Já myslel že Ypsilonu.

    No tak tím spíš. Že bude facelift trojky už víme, stejně jako to, že to bude fakt facelift.

    Takže nic novýho vlastně :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: JE TO SILUETA TM3!!!! :D
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NIKDAS: Jde to zjistit pres service mode. Je tam test baterky, ale trva to nekolik hodin.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: o par postov nizsie mas porovnanie ze je to skor silueta TM3 [CRAZY_IVAN @ Elektromobily]
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Pointa je, že když to má stejnou siluetu jako TMY, tak to nebude zmenšený TMY, ale facelift TMY.

    Kdyby to bylo zmenšený, tak to není zmenšený podle kopíráku, ale má to jinej tvar (kratší a baculatější).

    Ergo je to jen facelift ypsilonu a žádný malý auto ještě Tesla vizuálně ani nenaznačila.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIKDAS: u tesly so structural battery packom to asi musi zvladnut aj nejaky ten abuse, tam by bola vymena baterky po 200tkm asi drahy spas
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DRAGON: Je to 200 k navic. Kdyz odectes cenu prodavaneho auta, tak mas najednou platit dvojnasobek. To je luxus, vzhledem k tomu, ze je to druhe auto do rodiny
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    PEPAZZ: myslím, že podceňuješ schopnost lidí věci zkurvit :D
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    NIKDAS: pokud je tam lfp baterka tak životnost nemusis vubec řešit
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    DRAGON: ja bych zas bral singl motor long range, ten dual motor vykon je zbytečnost
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Ceny jsou to super, ale jde nějak jednoduše(ji) zjistit stav baterky? Tím myslím: už se na to specializuje hromada firem a udělaj to za pár tisíc? Protože za mě je kapacita baterie stejně důležitej parametr, jako nájezd... pokud se k tomu majitel choval jako hovado (tzn. Pravidelně jezdil do nuly, nebo dlouho nechával nabité na 100%) tak i za pár desítek tisíc km mohl stihnout kapacitu baterky stáhnout pod 90%
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    DZODZO: Vzhledem k tomu, že by to mělo být víc zaměřené na evropský trh, tak pochybuju, že by dělali sedan.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DRAGON: To muze byt to druhe auto :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    VAT reclaim tam jde taky
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JYRKA: super cena, dobrej najezd, i kdyz ja bych si pockal na dual motor nebo jak se tomu rika, AWD
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam