JYRKA: Teď jsem byl na prezentaci. Jediná Čína, která má v Evropě reálnou šanci uspět. Za 860 tisíc s 51 kWh baterií to vypadá pro letošek a příští rok jako solidní nabídka, jak se bude popasovávat s tou malou Škodovkou, která bude s podobnou baterií patrně pod 700k, jsem dost zvědavej.
Výhoda Volva je, že umí okecat šetření jako skandinávskej minimalismus.
Dostaneš místo plnohodnotnýho sterea soundbar vpředu a asi dva repráky vzadu? Šetříme ti místo na flašky ve dveřích! Jedinej displej uprostřed, bez budíků a HUD? Šetříme přírodu a navíc je to ergonomicky skvělý. Tlačítka ovládání oken na středovým panelu jako v Dacii? Ergonomie, vůbec to neděláme proto, že každý to tlačítko stojí euro padesát.
Nicméně jako celek to bude umět působit jako prémiovej produkt a díky tomu za to lidi budou ochotný dát tyhle peníze. A to je přesně ten důvod, proč sem číny pod čínskejma značkama pořádně neproniknou, nebo jim to bude trvat dekády.