CRAZY_IVAN: No ten článek řeší i konstrukci karoserie, že je náročná na "custom parts". Možná může bejt menší problém odlitek skeletu než to, že je to celý udělaný na minimalizaci ceny výroby a efektivity obecně a ne na pozdější opravy, nebo je to prostě nedomyšlený, ale očividně je s tím problém.
Kterákoliv z variant ale vypadá jako naprosto očekávatelnej následek "startupový mentality", kdy se fokusuje na tady a teď, všechno se dělá jinak a od začátku a potom se nedomyslí věci, který nejsou problém pro automobilky, který už to dělaj 100 let. Třeba vymyslet, jak to udělat, že když to trefíš, tak to nebude vždycky totálka.
Tohle může bejt další věc, která pošle ceny ojetých Tesel dolů – a může to být dost dolů na to, aby to ovlivnilo poptávku po novejch, protože kombinace vysoký pojistky a nízký zůstatkový ceny způsobí, že TCO Tesly bude najednou o dost větší.
Protože jestli se rok starý auta totálkujou kvůli malý nehodě, tak jak na tom asi budou pětiletý.