• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIGHTHUNTER: to su tie uskalia modernej techniky, ja zvykly na svojej starej konzerve zatvarat 5. dvere buchnutim som to takto urobil na kolegovom bmw a ten skoro upadol do mdloby :))) potom mi vysvetloval, ze to ma automaticke zatvaranie a ze dufa, ze som mu to nerozbil
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    DZODZO: ale všiml sis, že za to může on, protože je debil co to otvíral a zavíral rukou, takže to dřel přes ty ozubený kolečka? Něco jako když ručně sklopíš elektricky ovládaný zrcátka, protože elektricky ovládaná okna asi nikdo napůl ručně nevysouvá nebo nezatahuje, ale ten chargeport holt asi nemá tolik elektroniky v sobě a nějaké dorazy jako u oken, ale jen po zmáčknutí tlačítka motorek otočí tolikrát, aby se port otevřel nebo zavřel. Když mu on část toho pohybu udělal svojí silou, tak to pak dopadá takhle :-(
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    len u toho ioniqu sa ti moze stat ze ti nepojde zavriet chargeport :)

    HYUNDAI IONIQ 5 First Drive - could this be the electric car of the year? | Fully Charged CARS
    https://youtu.be/c2tHJD6mMbE?t=320
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    BOBASH: hele utáhne - jednak se tím chlubí sám Hyundai - (je možné připojit k 230V palubní zásuvce libovolné zařízení nebo nabíjet elektroniku s příkonem až 3,6 kW)
    Elektrické SUV - IONIQ 5 - Technologie | Hyundai
    https://www.hyundai.com/cz/modely/ioniq-5/technologie.html

    a jednak dokonce v nějakém videu testovali, že můžou fungovat i obě zároveň na plný výkon a z auta tak můžeš brát až 7.2 kW
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIGHTHUNTER: To taky, plus ta 220 V zásuvka so je vevnitř rozhodně neutáhne těch tuším 3,6 kW co ta z CCS.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    NIGHTHUNTER: Jo to dává smysl, nedávala mi smysl ta redukce resp. absence zdířky, protože takhle to vypadá, že je redukce součástí kabelu rotopedu a nic jinýho zapojit nejde.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    NIKDAS: normální zásuvku na 230V má v interiéru pod (prostřední) zadní sedačkou. Zásuvka v zadním kufru pro venkovní použití by nedávala smysl, protože když chceš používat něco venku, tak bys musel nechávat otevřený kufr, nebo do něj skřípat kabel? Venku máš (už z principu) nabíjecí konektor, který je na to ideální - umožňuje zamykání připojeného kabelu (redukce) a mít i celé auto zamčené a taky to potřebuješ mít řekněme dešti-odolné ;-). Takže sice za cenu složitější redukce (s měničem napětí) z CCS konektoru na 230V zásuvku, ale zato můžeš zamknout auto a natáhnout si dlouhou prodlužku někam dál i za deště :-).

    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DIM_: S předním pohonem :(
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NIKDAS: Pohání trenažer. Je tam elektronická brzda, která řídí zátěž podle aplikace.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Pokouší se tím nabít auto, a nebo naopak auto pohání rotoped? (Jsem myslel, že hyundai má na pohon spotřebičů v kufru normálně 220V zásuvku)

    DIM_
    DIM_ --- ---
    PEPAZZ: 10 minut chodi kolem makety (jen exterier) a rika, ze to bude super auto, az bude :D
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nádhera!!
    VW’s First Electric GTI Car Is Cheaper Than An MG4??
    https://www.youtube.com/watch?v=po1De0DLiVM
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    zajimave, ze se to resi ted. v modelech S a X je to leta
    KEB
    KEB --- ---
    TOMBRIDER: super pro děcka, než ti nabliji za krk 😁
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    TOMBRIDER: hele, za mě lepší, než předtim - hlavně kvůli nastavení klimatizace, vyhřívání sedaček a muziky. To předtim prostě zezadu nešlo. A co se filmů etc týče, tak tipuju, že to je nouzovka, když někde zkejsneš při pomalejším nabíjení
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CRAZY_IVAN: Aha. Tak už chápu ten hejt.
    Na delší koukání než 5min. Je to opravdu v nešťastné výšce.
    Spoustě lidí je na blití když nemají rovně hlavu.
    A ty šťastlivci kteří tím netrpí. Těm zatuhne krk v téhle nepřirozeně natočené poloze (do strany a dolů). Na tom jsou opravdu dvě obrazovky, každá zvlášť v opěrce hlavy. O dost lépe. Ale chápu, je to pak dražší řešení.
    Plus u dvou obrazovek je super, že si každý ze dvou zadních pasažérů, může pustit co chce nezávisle na sobě.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    TOMBRIDER: klima, vyhřívání sedaček, pouštění youtube, netflix a dalších, hry, muzika
    MINER
    MINER --- ---
    TOMBRIDER: Kdy už tam budem?
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Hele, a k čemu tam ten display je? To je na nastavení klimatizace?
    MINER
    MINER --- ---
    HERR_FLICK: No nevim, správná pozice výdechů vzadu není mezi kolena spolucestujících. To je úplně debilní pozice, a jediný důvod, proč to tam je, je, že je to tam krátká cesta, tady levný. Ale je to stejně debilní pozice, jako pro ten displej. Dobrý max na zmražení koulí pátýho cestujícího.
    Lepší pozice jsou dva výdechy: v B sloupku + pod nohy, jako to má Bentley nebo můj Citroën:PPP

    Provokuju, vim:) Ale výdech vzadu doprostřed fakt neni žádná výhra.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam