BLOWUP: Ano, znám lidi, co by brali radši Boxster nebo Cayman než 911, a dokonce znám takový, co to reálně udělali a skutečně zaplatili za Boxstera (nebo častěji Caymana) výrazně víc peněz než za kolik by mohli mít 911.
Samozřejmě to platí zejména od doby, co existuje Boxster Spyder a Cayman GT4, který mají čtyřlitr z top verzí 911.
A pořád i základní verze je prostě líp jezdící auto, protože je to od začátku stavěný jako sporťák s primárním fokusem na jízdní vlastnosti (motor uprostřed), zatímco 911 má furt ten motor vzadu, což je řešení, který je od základu blbě, byť ho dokázali naučit neuvěřitelně fungovat. Jeho hlavní výhodou ale nebyly jízdní vlastnosti, ale to, že jsi mohl mít zadní sedačky.
Pokud nepotřebuješ zadní sedačky, je hlavní důvod mít 911 v tom, že si potřebuješ nahnat ego tím, že máš větší auto a "vyšší model". Když chceš opravdu fungující sportovní auto, tak Cayman je lepší (samozřejmě ideálně GT4 RS).
Pár tejdnů zpátky jsem jezdil na okruhu mimo jiné s Boxsterem Spyder, GT3 RS a GT3 Touring, a asi bych si vzal domů toho Boxstera.