ELIJEN: já taky chápu, že se jim do toho třeba ani moc nechce - zvlášť pro Tesly co mají doživotní nabíjení na superchargerech zdarma, nebo i letos v květnu byla akce - kup si Teslu S/X a dostaneš 3 roky nabíjení zdarma...
a toho by pak dost lidí dokázalo využívat... nebo díky různým dotacím/zvýhodnění/daňovým odpisům atd. by mohlo být výhodnější koupit elektroauto než stejně velkou baterku k FVE...
pak si taky zprovozněním téhle možnosti pokazí statistiky ohledně degradace baterie vzhledem k najetým kilometrům, protože lidem by se to mohlo líbit - ať už třeba nabíjet přes noc a přes den elektřinu prodávat, nebo nabíjet v práci a doma z toho pak živit barák, nebo nabít v sousedním státě s levnější elektřinou a prodat jinde za draho, nabít si doma a o víkendu z toho živit chalupu.. těch možností využívání je hodně a je otázka, jak by se pak změnila i záruka na baterii, která je obecně něco jako 8 let/150 tisíc km a 80% původní kapacity...
co se týká techniky - tam zas neřešitelné problémy nečekám - když už dneska dokážeš s FVE dodávat do sítě, tak připojené elektroauto je jen připojená další baterka... ty největší problémy typu možnost povolení přetoků do sítě v dané lokalitě, smlouva o výkupu elektřiny, výměna elektroměru atd. si stejně budeš muset vyřešit sám, to auto samo nezvládne... a ano - jako záloha pro barák je to jednodušší a taky super ;-)