BOBASH: A kolik z tý ceny zaplatí výrobci rádia, dodavateli mapovýho řešení a kolik je stojí design, vývoj integrace a testování?
Nevim, jaký na tom maj marže, ale co zbyde z toho koláče, bude imo trochu okousaný.
V celym sw světě jsou vyší marže než v hw. S výjimkou Apple, který dělá oboje, a už jsem to tu řešili.
A z celkovýho počtu prodaných drahých navigací jim ukusují CarPlaye a nakonec to úplně sežerou autonomní auta, který budou vydělávat hlavně na infotainmentu nebo riding fee.
Oni maj spíš automobilky problém, že furt neumí dělat sw a služby. Ale buď se to mohou učit dělat líp a líp – některý se snaží, a maj ještě dost let se na to připravit – nebo můžou prodávat krabičky, a pak čumět jak puk.
BOBASH: To je od Chrysleru dost odvážný krok. A anketa
JYRKA: trochu napovídá. Já bych si auto bez Carplay taky nekoupil. Byť na dlouhý jízdy, jak jsem psal, používám embedded, tak na kratší jedu Google mapy.