• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    BOBASH: překlikával jsem tu konferenci abych se dozvěděl víc o Elroqu a místo toho dostanu prezentaci Epiqu... :D
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    no však ten taky pokořil teslu o těch 30 resp. 20 sekund, píšou to v tom článku. To už se pak s Rimacem právě klidně možno srovnávat..
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Navíc Taycan GT, když si neobjednáš dvoumístnou Weissach edition, je věc se kterou můžeš normálně vozit děti do školky.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DRAGON: nojo, ale tak rimac neni seriovka
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CRAZY_IVAN: btw pokoří to Rimac vždycky, s dobrým řidičem :)
    SITH
    SITH --- ---
    CRAZY_IVAN: simulátor X-WING vs TIE-Fighter :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CRAZY_IVAN: mně dostává ta akcelerace, když člověk sleduje ty "metadata" dole :) na druhou stranu ale jen do určitý rychlosti, byl sem překvapenej, jak pomalu to zrychluje z 200 na 300kph vzhledem k tomu že to má lineární motor přes tisíc koní a 1340 Nm.. a ridič asi taky, když bouchnul do volantu ve 280 :D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Nová Škodovka za €25k, alias SUV od VW ID.2. Kufr 490 litrů.



    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    tenhle čas už jen tak nic nepokoří, to je šílený :)

    a jo, to ticho mě baví, star trek shuttle vibes
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: To video je šílený. Ta kombinace šílenýho tempa a ticha je fakt hustá.

    Strap in for a class record lap of the Nürburgring Nordschleife in a Taycan Turbo GT
    https://www.youtube.com/watch?v=2Lg7BXcZAg8&embeds_referring_euri=https://jalopnik.com/&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Porsche vytvořilo monstrózní Taycan Turbo GT, který si Teslu namazal na chleba s naprostým přehledem
    https://autosalon.tv/novinky/nova-auta/porsche-vytvorilo-monstrozni-taycan-turbo-gt-ktery-si-teslu-namazal-na-chleba-s-naprostym-prehledem

    Stovku dá za 2,2 sekundy, má 1108 koní a rekord Tesly Model S Plaid na Ringu zlepšil o půl minuty.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DIM_: mě překvapilo, že dávaj špatný hodnocení za to, že auto může měnit pruhy samo od sebe. Když to dělá na žádost řidiče, tak je to pass :D
    DIM_
    DIM_ --- ---
    BOBASH: Na ten aftermarket mi to za odpoved nestoji, ale na tohle jo.

    Uz mi tenhle "test" posilal kamos. Vtipny je, ze ten test testuje veci, na ktery si tu specialne ty stezujes, ze jdou vypinat u vychodnich aut az v 5. submenu.

    Tesle treba vycitaj, ze pozornost ridice nedela infraredem, takze neni 100%. Ja rikam - diky bohu. Ze ti malo breci, kdyz se dotknes pruhu? Ja rikam diky bohu. Atd. Ten test je o systemech, co vadi ridicum. Uplne o nicem.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    JYRKA: Mi na těch sexy buttons vadí, že vzadu z konzole musí trčet krabička.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    LOPIK: nehrabe do funkcí, jen je na počátku nastavuje / vypíná.
    Navíc výrobce je z Bulharska, co by se tak mohlo pokazit? :)
    S tímhle výrobkem jsou zkušenosti a je používaný opravdu hodně - a problémy nejsou
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    další důvod failu u něčeho je, když sáhneš na volant v rámci pruhu, tak vypneš tesla autopilot, tim máš fail. ok.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: zrovna u tohodle testu, když tak koukám o co jde, si myslim, že je to úplně jedno ...
    https://www.iihs.org/media/d01ff4e0-50ba-4199-8e0f-c1ef8c3b18e1/ql-Ovw/Ratings/Protocols/current/automation_safeguards_test_and_rating_protocol_V1.pdf

    příklad: jedna z metrik proč tesla u něčeho failnula je, že auto samo umí mění pruhy ... well :D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Já bych třeba nechtěl aftermarket věc, aby mi hrabala do bezpečnostně kritických věcí.

    A jinak budíky by potřeba nebyly, kdyby Tesla uměla head-up. Takhle je absence budíků jen cost-cutting spojenej s Elonovým velikášstvím a filosofií "minimalismus je budoucnost" a "stejně to bude řídit FSD", tak na co rozumný ovládání pro řidiče.

    Mimochodem, když jsme u FSD, ten test semiautonomních systémů co dělal IIHS jste viděli? Failnuli všichni, ale nutno říct, že Tesla poměrně spektakulárně (a zdaleka nejhůř).

    Nearly Every Automaker Fails New IIHS Automated Driving Test
    https://www.caranddriver.com/news/a60175248/iihs-automated-driving-evaluation-results/
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    JYRKA: To je všechno hezký, ale jakou má ten commander homologaci, co na to pojišťovny nebo záruka, když se něco vysere? Přijde mi dost velkej rozdíl koberečky a něco ci ti třeba vypne povinný asistenty..
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JYRKA: k tomu d) by ale tesla mohla upgradnut volant, aby si s nim nemusel kvedlat, to by asi nebol taky naklad navyse
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam