• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Já bych si strašně přál multivan s 120kwh baterkou. Je otázka, kolik by si za to byli schopni říct, když už ICE stojí děsnou raketu.
    CAL
    CAL --- ---
    Co ta e-5008? My chceme s rodinou větší auto, Sharan a víc a když mě cenou a parametry zklamal buzz, tak jsem se smířil s tím, že větší auta na baterky v mojí cenové kategorii ještě pár let nebudou. 5008 ale vypadá, že by s odrenejma ušima všechny kritéria dát mohl, ale vlastně vůbec nemám tušení, jestli to je myšlené jako KIA EV9, model y nebo ještě něco lidovejsiho.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: Dojezd 190 km ve 180 km/h není vůbec blbej výsledek, srovnatelnej bude možná tak Taycan... e-tron GT ve 160 ujede 300, stejně jako třeba i7, ale 160 a 180 je ve spotřebě dost zásadní rozdíl.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    IV0: Me ten Ioniq prijde dost osklivej ... a to se mi libi Tesla Model 3 :)
    IV0
    IV0 --- ---
    Dneska jsem se byl svézt v on IONIQu 6. Vše dobrý, tempomat je překvapivě až do 180 km/h, to je pozitivní. Waze na HUDu není. Vše dle očekávání, možná na mě moc krátký sedák řidiče bez možnosti prodloužení a hlučnější, než jsem čekal. Ve 180km/h to ukazuje dojezd 190 km :) Budu přemýšlet.
    MINER
    MINER --- ---
    IV0: No, a pak jsou geekové, kteří si udělají vlastní adapter, kterym si na displej napíšou co chtěj:)

    GitHub - ludwig-v/arduino-psa-comfort-can-adapter: Arduino sketch to operate new PSA/Stellantis (Peugeot, Citroen, DS, Opel) comfort devices (CAN2010) on old BSI CAN-BUS (CAN2004)
    https://github.com/ludwig-v/arduino-psa-comfort-can-adapter

    Ještě jsem se k tomu neodvážil, asi na to nikdy nenajdu čas, ale šla by tim vyměnit ta hrůza, kterou mám v autě a pořád by to umělo psát na displej, což je jedinej důvod, proč to používám:)

    Lidi dělaj různý věci:)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: To schválně dneska zkusím v i5.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    KUTAS: jj hodně :)
    IV0
    IV0 --- ---
    Minimálně BMW a Mercedes umějí dát Waze šipky na HUD od roku 2021 - viz např zde: https://www.youtube.com/watch?v=CeJjLzWes8o
    Neumí názvy ulic ani upozornění apod, ale šipky ano. Osobně jsem to viděl fungovat v pětkovém BWM a éčkovém Mercedesu. Do každého auta, které jsem měl, jsem investoval ppoměrně hodně peněz, aby to dobře hrálo a aby tam bylo Android Auto s přenosem Waze na HUD a už bych čekal, že to někdo dá konečně do výbavy, ale asi holt nic, přehodím HUDWAY do dalšího auta...
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    PEPAZZ: To je strasna nerd diskuze :(
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    BOBASH: Waze (Sygic...) myslím nerozchodíš na HUD v ničem, automobilky to naschvál blokují...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    🎧 Speciál Pravdy a mýty o elektroautech: Ukazujeme, kdo za ním stojí // Podcast Za volantem
    https://www.youtube.com/watch?v=H_lJ_a_lJoI
    IV0
    IV0 --- ---
    BOBASH: U pětkového BMW (a myslím, že i u X5) Waze v HUDu je, to samé u éčkového Mercedesu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: Waze v HUD nepůjde podle mě u ničeho, nebo to aspoň nešlo u ničeho, co jsem kdy měl v ruce (což bylo tak nějak zhruba všechno).

    Tempomaty má BMW i VW téměř určitě do maximálky, resp. VW do 210 km/h, pokud je maximálka vyšší (u EV nebude).
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    IV0: Pokud chces kombi tak id7 tourer, kterej je ted v akci,ale je pouze rwd, jinak tu Teslu.
    IV0
    IV0 --- ---
    BOBASH: Náhodou nevíš, jak je to s max rychlostí na tempomatech a Wazem v HUDu u BMW i4 a VW ID7?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: Tak tam jsi samozřejmě v pohodě vcelku s čímkoliv.
    IV0
    IV0 --- ---
    BOBASH: Těch 180 km/h není myšleno na takovéhle trase, spíš na té pravidelné 120 km.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: BMW i4, VW ID.7.

    Jinak Ioniq 6 je fajn, trochu mě iritujou některý ergonomický výstřelky, ale fakt málo to žere a díky tomu, že je to placatý a aerodynamický, by to relativně snesitelně mohlo žrát i v těch 160.

    Nicméně pokud jezdíš 400-700 km, tak stejně 160 je otázka, jestli má smysl jezdit, nebo jestli tě vyjde líp jet pomalejc a nabíjet míň. Na rychlosti nad 180 na takhle dlouhý trase s elektromobilem ještě nějakou dobu zapomeň.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    IV0: Awd asi jen TM3 LR, pak si uz jen nejaka cina. Ostatni do 1.5M jsou vetsinou rwd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam