FEDAJKIN: Tak to předpokládám, že to Xiaomi to mělo taky nějakým způsobem vypnutý. Viděl jsem spoustu fakt špatne odladěnejch stabilizací a kontrol trakce, ale jejich společným znakem bylo, že zasahovaly MOC, ne málo.
To, co je těžký, je naladit kontrolu trakce (případně i stabilizaci) tak, aby ti dovolila prokluz když chceš a zachránila tvoji nešikovnou prdel když prokluz nechceš.
Když to někdo neumí, tak je mnohem častější výsledek, že ti to ten prokluz nedovolí prostě vůbec, i za cenu toho, že se rozjedeš pomalu (vynikající byl třeba první Hyundai Genesis Coupé – ten se tě snažil se zapnutým ESC zabít tím, že ti na rozjezdu ubral výkon, a s vypnutým tím, že na mokru přecházel do přetáčivýho smysku i když jsi jen pomyslel na existenci plynovýho pedálu.
Zažil jsem párkrát, že kontrola trakce nezamezila prokluzu ani v režimu zapnuto, případně "úplně zapnuto", ale jedno z toho byl Challenger Hellcat a další dvě byly předokolky (elektrický, u neelektrický jsem to asi nezažil), kde to je trochu těžší.
Že by někdo pustil do světa RWD auto, který se umí se zapnutou elektronikou omotat o sloup, to mi přijde trochu hardcore i na Čínu...