Tohle už je rychlejší i než ten nesmyslnej swap, co s ním furt někteří operujou.
Jinak četl jsem docela zajímavou úvahu, co se týče rychlonabíjení.
Když chceš 400kW nabíječku, tak při 1000V potřebuješ jištění 230A+ (snad počítám dobře) a 2m kabel by měl být o průřezu minimálně 88mm2 (průměr 10,6mm) což je neuvěřitelně tlustej kabel.
Jsou dvě řešení: zvýšit počet V, což vyřeší průřez i velikost jištění, ale podle normy by s tím mohl manipulovat jedině někdo s elektrotechnickým vzděláním (Takže bychom se vraceli o půl století zpět, kdy na benzínkách zákazník nesměl čepovat sám - někde to tak je doteď, zdravíme New Jersey a Oregon US).
Nebo chladit kabely (což už asi i existuje, ačkoliv jsem se s tím nesetkal), ale neřeší to velikost jištění.
Plus teda nevím jak na tohle zareaguje přenosová soustava, když připojíš v jednom místě tyhle auta tři a začneš odebírat 1,2MWh :D - tohle se dá samozřejmě vyřešit nějakým inteligentním řízením, ale pak nabíječka ztrácí svou hlavní výhodu.