HANZS: U "samořídícího" systému není důležitý, co to umí, ale co to neumí, respektive jak často to dělá chyby. A tady to bude ještě o pár řádů mimo.
Ještě nedávno se teslisti na netu chlubili, když dokázali "bez zásahu" dojet 20 km do práce. Tedy že to zvládlo nezkusit člověka zabít za 20 km.
Až to bude schopný nezkusit člověka zabít za 200 000 km, tak to bude na dobrý cestě. Reálně to potřebuje nezkusit člověka zabít za tak 2 miliony kilometrů.
CRAZY_IVAN: Jenomže na ani jedno z toho FSD použít nejde, protože dělá náhodně chyby, který tě můžou zabít. Systém, kterej ti umožní neřídit po dálnici, má třeba BMW, něco na podobný úrovni tuším i GM a Mercedes.
FSD nefunguje ani jako ADAS.
MINER: FSD je především podvod na zákaznících a obecný ohrožení. Elon by za něj měl jít sedět.
MINER: K tomu nevede cesta přes FSD, který se snaží vyřešit všechno za všech podmínek a ve výsledku nefunguje vůbec nikde a není to ani použitelnej asistent řidiče, ale přest postupnej vývoj přes lev 2.5, lev 3, lev 4 a lev 5 systémy, který budou na začátku umět jezdit třeba jen po dálnici, potom třeba jen jako robotaxíky v centru města do 30 nebo 50 km/h a možná jednou bude možný je nasadit všude.
FSD jak je postavený (žádnej lidar, žádný radary) je nesmysl, pokud nepředpokládáš příchod AGI.