Tak po cca 800km jizdy s FSD (650 dalnice, 150 mesto) v TM3LR (posledni aktualizace FSD) - Obecne je to jako nechat ridit hodne vystraseneho cerstveho drzitele ridicaku:
- kdykoliv se na dalnici nekdo pripojoval, tak Tesla mela (i na jinak prazdne dalnici) tendenci si trochu pribrzdit
- neplanuje dopredu - kdyz jede po relativne plne dalnici a ma za cca 3km sjizdet, tak misto aby zacala postupne menit pruh, nechava to na posledni chvilku a pak zbytecne brzdi plynulost dopravy tim, ze musi zpomalovat aby se vlezla do mezery
- nekolikrat se mi stalo, ze najednou zacala na uplne prazdne dalnici brzdit (o cca 20km/h zpomalila). Docela neprijemne, zvlast kdyz vezete rodinu a dcerka se snazi nakreslit nejaky masterpiece na tabletu ...
- pri projizdeni nekterych krizovatek to bere hodne kolem obrubniku
- hodila by se funkce ktera by, cca 1 sekundu pred tim nez zacne sama predjizdet, dala moznost nepredjet. Vim o moznosti jak to zapnout trvale - ale obcas by se to hodilo mit moznost potlacit jen docasne - kdyz napriklad vidite nekoho se ritit mnohem vetsi rychlosti v rychlem pruhu, tak Tesla da smerovku a pak muzete manevr zrusit vypnutim smerovky, ale to uz je pozde, pokud jde o vnejsi vnimani ridice a jeho jizdy ...
- pri slozitejsi situaci nevedela co ma delat a vypadalo to, ze si vybira jestli naboura auto co vybocilo z protismeru, nebo auto co jelo vedle me (kdyz idealni zpusob bylo proste zpomalit a zaradit se)
Nebal jsem se ji nechat na ridit na dalnici, ale ve meste muze ridit jen kdyz je skoro nulova doprava (6 rano apod).