KUTAS: asi záleží jak pro koho - pro majitele Kodiaqa bych řekl, že s Enyaqem si zvykne líp a bude to pro něj lepší auto, protože ovládání, volant, tlačítka, různý simply clever vychytávky a věci, na který je zvyklej z koncernovýho auta jsou tam, kde by je čekal... Tesla je proti tomu jinej svět a i když zkusíš vzít podobný auta (Tesla Y a Enyaq RS Coupe), tak je tam stále mraky rozdílů, který někomu můžou na jednom autě hodně vadit a naopak na druhym autě hodně chybět - závisí už jen na tobě, kterým rozdílům dáš jakou prioritu... např.:
chceš přední kufr, třeba na nabíjecí kabely? tak jedině Tesla
chceš elektricky výsuvný tažný zařízení? tak jedině Enyaq, u Tesly si musíš lehnout pod auto a montovat jak blázen...
chceš head-up displej? Jenom Enyaq a navíc i s rozšířenou realitou, že na silnici promítá šipky a čáry, takže za mě fakt super...
chceš kapličku s ukazatelem rychlosti a základních informací, ambientní osvětlení, 3-zónovou klimatizaci, adaptivní podvozek a prostě pohodlný auto, blbý madla nad dveřma (aby ses měl čeho držet), roletky na oknech, 360 stupňovou kameru (s detailama na kola, když parkuješ, aby sis neodřel disky), ostřikovanou kamerku vzadu (když se zašpiní od sněhové břečky)? tak jenom Enyaq
ale chceš vau výkon, max. rychlost víc než 180 km/h, vynikající spotřebu, skvělou mobilní aplikaci, otvírání auta jen mobilem podle kterého ti nastaví volant, sedačky, zrcátka, klimatizaci a všechno ostatní podle profilu ukládaného v cloudu, pravidelné updaty SW a mraky různých drobností typu Dog mode, Camp mode, Light show, minimalistickou čistotu interiéru atd.? tak pak Tesla ;-)