• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    MINER: Přes diagnostiku.
    Speed limit remove for all Volvo cars 2021-2024 with VDASH by D5T5.com
    https://www.youtube.com/watch?v=YC1Sy5c4MgQ
    MINER
    MINER --- ---
    TOMBRIDER: Je to jen diagnostika nebo nějakej hack, jakože tam přidaj např. čip, kterej to mate nebo kýho čerta?
    MINER
    MINER --- ---
    TOMBRIDER: V Německu. Cesta do Alp je o hodinu kratší. Což může být taky hodina spánku, když se nedaří vypadnout z práce brzy..
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DIM_: WeCharge bude přinejhorším stejné, protože co vím, tak Elli patří do koncernu
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    IV0: Máš pravdu, až překročení o 50kmh mimo obec je o papíry.
    Každopádně i těch 30+ a pak podmínka. Není nic příjemného.
    GOR
    GOR --- ---
    KURE: Me svyho casu dostalo, ze nektery nabijecky maj zasun az po zaplaceni (Lidl) a nektery chtej nejdriv zasun a pak az blbnout s appkou (CEZ? nebo Innogy? Nabijim v 98 % pripadu doma, tak si to blbe pamatuju).

    Ona je taky docela zabava, kdyz u Lidlovsky nabijecky (asi to maj vsechny ABB tehoz typu?) nekdo zamackne hribek a ta nabijecka to nijak neindikuje, jen pise "chyba komunikace" je taky vylozene user friendly.

    Takze ano, pokud clovek netrpi jistym nadsenim, je to obtizne prekonatelna pakarna.


    RSZ: No, ja s automatem (DSG v Prassatu) jezdil a je to pri poskakovani v kolone sice mensi pakarna nez s fofrklackem, ale furt je EV o rad lepsi - zadny pocukavani, naprosto linearni narust tahu.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: (Uznávám, že se tohle řídí podle trhu USA a CN, tudíž se konkrétně na navýšení maximalky spěchat nebude, alespoň ale ta auta na ty dálniční rychlosti s budoucími většími bat dojedou dále.)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KURE: Souhlas. Mmch co já bych dal dal za 160. U mě real 140 (max pro AP) nebo 150 (max pro tempomat).

    Druhá věc je, že už v těhle rychlostech moje TMYP dost papá, takze opatrně. Na ty moje ježdění kolem komína to neva a jsem spoko, ale až v tom bude třeba 150 kWh baterie a ty maximalky (tvrdé / nebo protože spotřeba) se posunou, bude to zase zajímavější pro širší okruh řidičů.
    KURE
    KURE --- ---
    RSZ: s autem bez šaltpaky jsem jezdil, ale moje vlastní auto je manual, takže jsem někde na pomezí. Ale pocitově mi přijde že ten EV tim rozjížděnim míň trpí, takže i já míň trpím :D jestli to dává smysl.

    jasně že to nabíjení si sedne, přes všechny zbytečný komplikce který to podle mě začátečníkům hází pod nohy mi to nepřišlo jako nějak zásadně limitující.


    TOMBRIDER: NIGHTHUNTER: jasný, jen mě překvapilo že člověk musí hlídat jakou má to auto maximálku :)

    W_NOICE78: tragický ne, ale je to argument proti. A já jsem v situaci kdy nemusím auto měnit takže pokud to udělám, tak pro to abych z toho měl fajn pocit.
    IV0
    IV0 --- ---
    TOMBRIDER: 141-160 km/h je za 1000 Kč a 2 body, 161-179 km/h je za 2.500 Kč a 3 body a jsi 12 měsíců v podmínce, kdy to nesmíš udělat znova.
    RSZ
    RSZ --- ---
    KURE: a klasická otázka, když mluvíš o poskakování v kolonách.. předtím si asi nejezdil s automatem co? Protože pro většinu EV provořidičů je to i první auto bez šaltrpáky a to dělá z toho wow efektu 90%:)
    Jinak to nabíjení by si časem sedlo, ale ne o moc, stejně budeš u Lidlu tahat jejich apku apod..
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KURE: tak těch 160 km/h se dá jednoduše zvětšit na 180 km/h i jen tím, že si vezmeš model s větší 77 kWh baterkou... jednak tím dostaneš o 116 koní větší výkon (125 kW vs 210 kW), pak taky o 182 km delší dojezd (362 vs 544 km), nabíjení větším výkonem + nějaké další detaily (19" kola místo 18" v základu)... takže to asi nejsou úplně špatný peníze :-)

    Volkswagen konfigurátor
    https://konfigurator.volkswagen.cz/cc-cz/cs_CZ_VW22/V/auv/440?variant=Pro2024
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KURE: Pokud budeš kupovat ojetý auto. Tak se dá omezovač vypnout. Nevím jak to má VW. Ale u Volva to lze z 180 na 260kmh
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KURE: Podme me to zas tak tragicky neni, na drobny veci maji mobilni servis, na vetsi to bude podobny jako jinde a pak maji volne pristupnou kompletni dokumentaci viz. Něco o tuningu a případných opravách Tesel:x.comhttps://x.com/diagon_swarm/status/1807650056071213358?t=81M37bhtPskwtZ0QM8KU3w&s=19
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KURE: Ok tomu rozumím.
    Když jsem měl výkonnější auto tak pro tomhle manévru tam bylo na chvilku 180 jak nic.
    Teď mám mnohem línější vůz. Takže stejný manévr udělám v těch 150kmh. A počítám s tím, nikterak mě to neomezuje. Je to o zvyku... (A na výkon se zvyká sakra rychle)
    KURE
    KURE --- ---
    W_NOICE78: ještě ne, mám v plánu.
    Ale upřímě dokud mi nepostaví servis v Plzni tak se mi do toho nechce.
    KURE
    KURE --- ---
    TOMBRIDER: dalnice, jedu 130. predemnou jede nekdo odhaduju 120. za mnou v rychlym pruhu nekdo 140+ a co ted. buď počkám (to je asi ta správná věc) ale riskuju že mě začne dojíždět víc aut a zkejsnu za tim pomalým, nebo přidám a předjedu.
    V tu chvíli jedu snadno 160+ jen na chvilku ale stane se to. Pocit, že v tu chvíli můžu narazit na omezovač mě nedělá dobře.
    A pak pocit že můžu na německym autobanu cestou na Rujánu k moři ject 200 je k nezaplacení :D (trochu si dělam srandu ale jen trochu, fakt se na to těšim jako malej)
    Jinak máš samozřejmě pravdu, čistě racionálně je 160 ok. Jenže kdo jsme čistě racionální že.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KURE: Teslu si nezkousel? Tam krome servisu funguje vsechno a snad casem vyladi i ten servis.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KURE: Hele s tou rychlostí. Já jezdím relativně rychle po dálnicích. Ale max těch 150kmh (gps).
    Kdy je potřeba jet 160+?
    Dyť 160 už je za 3body +pokuta
    A za 170kmh už jdou papíry na půl roku do čistírny...
    Já sem v tomhle teda asi posranej. Protože mít řidičák mě živí...
    DIM_
    DIM_ --- ---
    JYRKA: Ma to i stejny ceny?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam