W_NOICE78: on chce třeba někdo kombík a nechce ani sedan kvůli pitomému kufru, ani SUV, tak mu pak Teslu neprodáš, i když je o půl mega levnější ;-)
ale Juniper třeba vyřeší odvětrávané sedačky a lepší pohodlí, asi i nová Performance bude mít DCC podvozek, ale zas ale nebude mít páčky pod volantem, jak jsou všichni normálně zvyklý, nemá ultrazvukové senzory, nemá head-up displej s rozšířenou realitou, nemáš masážní sedačky, nemůžeš mít elektronicky zatmavovanou prosklenou střechu, verze Performance nemůže mít tažný zařízení a když vezmeš Long Range, tak to fakt neni instalace zmáčknutím tlačítka a kopnutím a s Long Range už zase nemáš DCC podvozek... a když zabrousíme i k úplným blbostem, tak i VW má ten LED pásek pod předním sklem chytrej - v Tesle si jen nastavíš jeho barvičku a končíš, ale u ID.7 ti bude běhat na stranu podle toho kam máš podle pokynů navigace zatočit, při nabíjení ti bude ukazovat kolik % už máš nabito a kolik se nabíjí, výstražně se rozbliká v případě nebezpečí nárazu atd...
a jasně, Tesla má spoustu jiných vychytávek, skvělou mobilní aplikaci, větší výkon a je levnější, ale lidi si chtějí připlatit za nějaký pohodlí, luxus, komfort... i proto existujou značky jako Rolls Royce, přitom je to taky jen auto a jiný by tě odvezlo stejně a levněji :-)